Szukaj

Szarpanie autem
Nissan Micra V 1.0 IG-T 100KM 74kW 2019-2020

  • Autor: Michal
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 42 tys. km
Witam mam taki problem z moim autem auto ma niecałe 2 lata w serwisie byłem już chyba z 7 razy i cały czas nie potrafią znaleźć problemu. Zacznijmy więc opis : podczas jazdy przy różnych prędkościach minimum 115 km auto w pewnym momencie jednorazowo szarpie nie przyspiesza po chwili po opuszczeniu gazu auto wraca do normy i dalej jedzie jednorazowo auto nie reagowalo do momentu zatrzymania nie mogłem również odpalić auta po wyłączeniu wszystkiego odczekaniu jakiś 5 minut auto się uruchomiło na 2 cylindrach oraz check engine kontrolka po kolejnym wyłączeniu I poczekaniu kolejnych 5 minut auto wróciło do pracy na 3 cylindrach oraz błąd zniknął sam automatycznie w serwisie zwalaja wszystko na softwere wyrywają mi już z 6 raz coś z komputera tragedia porażka serwis totalnie do bani proszę o opinię co to może być I czy ktoś ma również podobny problem.

Komentarze

I po problemie.
Odpowiedz
Miałem to samo w micra z 2021 roku w serwisiwe w Olsztynie wgrali mi mowa mapę do komputera silnika w ramach akcji serwisowej za darmo dodam że auto było ściągnięte z franci i po problemie a tez szarpala i odcinało moc .
Odpowiedz
Miałem taki problem w micra 1.0 ig-t 2019 rok . Działo się tak przy 130-140 km/h . W pewnym momencie zgasł na autostradzie odczekałem z 10min , zapalił z check enginem . Na następny dzień check już sam znikną . A ja do dziś nie mam z tym problemów ... sam się naprawił XD
Odpowiedz
Bardzo dziękuję za podanie usterki gorąco pozdrawiam jestem tego samego zdania na temat tego auta
Odpowiedz
Naprawa potrwa potrwa potrwa. Na razie ustalono że do wymiany sterownik silnika, obsługa w autoryzowanym serwisie Nissana w Zielonej Górze tragiczna (olewają klienta, nigdy już nie kupię Nissana za tak fatalny serwis)
Odpowiedz
Posiadam również auto z 2019 roku w wersij n sport problem najczęściej pojawia się przy prędkościach 130 - 140 km/h bardzo proszę o informację jak będzie Pan wiedział coś na ten temat pozdrawiam.
Odpowiedz
Dzisiaj nastąpiła w/w przez Pana usterka w moim nissanie. Auto pojechało na lawecie do serwisu. Zobaczę co określą i jaki będzie tok naprawy. MAM AUTO Z 2019R SILNIK 1.0 100KM
Odpowiedz
Witam

W moim nissanie z 2020 r był taki sam problem i serwis dokonał wymiany całego układu sterowania silnikiem. Po wymianie i przejechaniu 10000 km problem już nie wystąpił.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Nissan Micra V

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.