- Autor: Ppp
- Kategoria: instalacja elektryczna
- usterka wystąpiła przy przebiegu 150 tys. km
Jak w tytule - po 2-3 dniach postoju akumulator jest kompletnie rozładowany, do tego stopnia, że rozrusznik nawet nie próbuje kręcić. Aku wymieniony na nowiutki, z jonami srebra. Problem nie ustąpił. Przy uzytkowaniu auta codziennie wszystko jest ok.
Po przejechaniu 6227km pierwszy przegląd do którego musiałem przejechać ponad 100km,okazało się.że akumulator
jest naładowane zaledwie 50%,Zalecenie "akumulator wymaga doładowania z zewnętrznego żródła zasilania.
Po miesiącu ponowna wizyta w serwisie akumulator po przejechaniu do serwisu ponad 100km jest naładowany w 70%.
następna wizyta w serwisie reklamacja akumulatora po przejechaniu j,w. akumulator naładowany w 68% ,po doładowaniu przez 100% naładowany ,wynik akumulator dobry,co więc z alternatorem czemu nie doładował podczas jazdy ponad 100km.Odpowiedż serwisanta akumulator dobry ,alternator pracuje normalnie ,a przyczyna niedoładowania akumulatora
to jazda powyżej 110km/g,krótkie trasy codziennego przejazdu.