Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~tk
10 lat temu
Rozwiązanie problemu
2
Mam Almerę N 15 z 1998 r. Korozja 2 progów, wszystkich drzwi, tylnych nadkoli, podłóżnic tylnych i podciągów, dziury w podłodze, korozja przedniej maski na krawędzi, korozja tylnych błotników, korozja przy antenie na dachu, korozja przy trzecim świetle stop. Mechanicznie auto sprawne. Korozja przewodów hamulcowych i paliowych po 11 latach. Korozja przy tłoczkach i zaciskach hamulców.
sedan 98r diesel 300000km (?)na nadkolach i progach zaczyna się pojawiać niestety,ale mechanicznie bez zarzutu(jedyna w ciągu 3 lat to awaria pompki spryskiwaczy za 50zł z wymianą)
Kochane autko, sedan 1998, 1.4 benzyna. Awarie jedynie immobilajzera, reszta ok, poza tym gniciem nieszczęsnym. Progi już wymienione, teraz czas na wlew paliwa i nadkola. Poza tym auto ideał, silnik marzenie, świetnie hamuje, świetna wentylacja.
Wszystko niestety prawda. N15 sedan 98 r. FL po 220 tys zakola tył wyparowały, progi pod plastikiem trochę a od spodu w miarę ale były zabezpieczane, drzwi na zawiasach rude, tylne przewody hamulcowe (stalowe)out po 200 tys.
Maska na przedniej krawędzi już epoxydowa bo blacha odparowała. Tylna klapa pod numerem brązowa i komora koła zapasowego też. Uwaga na przednie wycieraczki silnik OK ale mechanizm niekoniecznie (popychacze spadają bo to ślizg kulowy w plastiku).
Ale mechanicznie bez zarzutu. Silnik, skrzynia jak nowe. Sprzęgło AISIN długowieczne (150 tys) No Name Japan 60 tys i koniec. Amortyzatory tył po 200 tys. out ale przód jeszcze oryginalny. Wciąż jeździ mimo 15 lat umnie :-)
Nissan Almera N15 1.4 16V 3d 1996r. - silnik super, korozja niestety - progi do wymiany, ogólnie rdza wychodziła na całym nadwoziu, samochód nie był powypadkowy ani zalany
Almera N15 FL 98 - przebieg ok 270 tys km. Autko częściowo garażowane a częściowo pod chmurką. Pierwszy właściciel - krajowy z salonu.Auto generalnie niezadowne poza usterkami typowymi dla tego auta jak np. silnik tylnej wycieraczki, ale rdza żre te auta na potęgę. Spaw na klapie bagażnika. Nadkola. Przednia część progów w okolicy tam, gdzie zbiera się cały syf z drogi (piasek) - nie wiem co za geniusz wymyślił te szczeliny, bo na pewno nie służą do odwadniania. Przedni pas też koroduje na potęgę. Miska olejowa przerdzewiała już 2 razy Poza tym już wszystko rdzewieje - wszystkie wsporniki, wkręty w przedziale silnika. W zasadzie siąść i płakać. Nissan spieprzył zabezpieczenie antykorozyjne w tych autach i to jest fakt. Teraz wybierając auto wezmę coś z mocniejszą budą, nawet jeżeli bardziej awaryjne. Części można zawsze wymienić, ale jak ruda weźmie budę to nie ma co ratować.
przedni pas,drzwi ale od spodu od środka, rdza na masce 2 punkty ,nadkola przednie i tylnie i to wszystko w UK gdzie nie ma zimy . Auto Almera Tino 2001 rocznik
Rocznik 1997. Do tego czasu wymiana rury wlewu paliwa bo ptzegniła, rolki trzymające pasy bezpieczeństwa (tylne lewy i prawy) wpadły na opony bo przegniły nadkola, tylne nadkola wraz z progami do wymiany ruina, przewody hamulcowe do wymiany przegniły, belka przednia do wymiany kompletna korozja itd. samochód kupiony w salonie, garażowany i serwisowany w autoryzowanym serwisie nissana. Przejachane 145.000 km. Osiągi super. Znajomy ma bliźniaczy samochód objawy te same.
sedan 99 rok, powoli rdzewieją tylne nadkola, delikatnie koło lusterek, i tylny prawy próg (już jest dziura), zardzewiała też miska olejowa, którą musiałem wymienić bo przeciekała
Zagadzam sie z przedmówcami Mnie radza zaskoczyła ;) szczególnie po tegorocznej zimie Do roboty mam progi ale to akurat raczej wimna poprzedniej włascicielki auta która pognitła je lewarkiew czterech miejscach gdzie popekał lakier i napewno przyspieszyło to działanie czasu na blache Do tego przednie nadkole po stronie kierowcy Dziurka w miejscu gdzie osadzony jest akumulator Ale to tez po czesci wyna elektrolitu z akumulatora bo sa w tym miejscu wyrazne slady jego obecnosci Nadkola są jak na rocznik 97 są w dobrym stanie choć zaczynaja sie bąble Pozatym całe podwozie jest dosyć podatne na rdze wiec bez czyszcenia i konserwacji się nie obejdzie
Almera 14 lat - wymienione tylne nadkola, progów jeszcze nie wymieniłem bo stosuję zasadę "nie ruszaj g.. bo zacznie śmierdzieć" , na nadkolach z przodu również wypryski rdzy, ostatnio robiłem przewód hamulcowy i cały spód też już rdza wciąga.
Progi na łączeniu (ok połowa długości wersja 3D), tylna klapa na wytłoczeniach pod tablice rej, delikatnie tylne nadkola i tył lewego błotnika pod lampami (chyba był tam bity) 1997
Przeżarło mi całe progi :| w tylnej części. Rdza jeszcze pojawiła mi się od strony kierowcy co jest taki plastik nałożony na próg żeby ewentualnie na niego stawać, podczas wsiadania do samochodu mój Rocznik Almery to 1998.
Tylne nadkola, tył progu. Dolna część przedniego nadkola (ta co jest przy progu) od wewnątrz, zbierają się tam liście i piach przez co trzymają wilgoć.
Warto sprawdzić co jest pod uszczelkami drzwi, szczególnie góra.
Almera rocznik 1996
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu