Szukaj

Korozja.
Nissan Almera I

  • Autor: ~maink
  • Kategoria: części blacharskie
rdzewieją tylne nadkola i progi
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 69
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam Almerę N 15 z 1998 r. Korozja 2 progów, wszystkich drzwi, tylnych nadkoli, podłóżnic tylnych i podciągów, dziury w podłodze, korozja przedniej maski na krawędzi, korozja tylnych błotników, korozja przy antenie na dachu, korozja przy trzecim świetle stop. Mechanicznie auto sprawne. Korozja przewodów hamulcowych i paliowych po 11 latach. Korozja przy tłoczkach i zaciskach hamulców.
Odpowiedz
sedan 98r diesel 300000km (?)na nadkolach i progach zaczyna się pojawiać niestety,ale mechanicznie bez zarzutu(jedyna w ciągu 3 lat to awaria pompki spryskiwaczy za 50zł z wymianą)
Odpowiedz
Kochane autko, sedan 1998, 1.4 benzyna. Awarie jedynie immobilajzera, reszta ok, poza tym gniciem nieszczęsnym. Progi już wymienione, teraz czas na wlew paliwa i nadkola. Poza tym auto ideał, silnik marzenie, świetnie hamuje, świetna wentylacja.
Odpowiedz
vcfsfafs
Odpowiedz
Wszystko niestety prawda. N15 sedan 98 r. FL po 220 tys zakola tył wyparowały, progi pod plastikiem trochę a od spodu w miarę ale były zabezpieczane, drzwi na zawiasach rude, tylne przewody hamulcowe (stalowe)out po 200 tys.
Maska na przedniej krawędzi już epoxydowa bo blacha odparowała. Tylna klapa pod numerem brązowa i komora koła zapasowego też. Uwaga na przednie wycieraczki silnik OK ale mechanizm niekoniecznie (popychacze spadają bo to ślizg kulowy w plastiku).
Ale mechanicznie bez zarzutu. Silnik, skrzynia jak nowe. Sprzęgło AISIN długowieczne (150 tys) No Name Japan 60 tys i koniec. Amortyzatory tył po 200 tys. out ale przód jeszcze oryginalny. Wciąż jeździ mimo 15 lat umnie :-)
Odpowiedz
Nissan Almera N15 1.4 16V 3d 1996r. - silnik super, korozja niestety - progi do wymiany, ogólnie rdza wychodziła na całym nadwoziu, samochód nie był powypadkowy ani zalany
Odpowiedz
mam almerę z 96 roku i praktycznie brak rdzy wszystko całe
Odpowiedz
Almera N15 FL 98 - przebieg ok 270 tys km. Autko częściowo garażowane a częściowo pod chmurką. Pierwszy właściciel - krajowy z salonu.Auto generalnie niezadowne poza usterkami typowymi dla tego auta jak np. silnik tylnej wycieraczki, ale rdza żre te auta na potęgę. Spaw na klapie bagażnika. Nadkola. Przednia część progów w okolicy tam, gdzie zbiera się cały syf z drogi (piasek) - nie wiem co za geniusz wymyślił te szczeliny, bo na pewno nie służą do odwadniania. Przedni pas też koroduje na potęgę. Miska olejowa przerdzewiała już 2 razy Poza tym już wszystko rdzewieje - wszystkie wsporniki, wkręty w przedziale silnika. W zasadzie siąść i płakać. Nissan spieprzył zabezpieczenie antykorozyjne w tych autach i to jest fakt. Teraz wybierając auto wezmę coś z mocniejszą budą, nawet jeżeli bardziej awaryjne. Części można zawsze wymienić, ale jak ruda weźmie budę to nie ma co ratować.
Odpowiedz
przedni pas,drzwi ale od spodu od środka, rdza na masce 2 punkty ,nadkola przednie i tylnie i to wszystko w UK gdzie nie ma zimy . Auto Almera Tino 2001 rocznik
Odpowiedz
Nissan Almera I