Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000
Autor: macio12
Kategoria: układ wtryskowy
po odpaleniu auta i przejechaniu kilkudziesięciu metrów silnik gaśnie. Po kilku próbach odpalenia zapala i i można śmigać. Nadmienię że wymieniłem przewody paliwowe i filtr paliwa.
Komentarze
~thomski
11 lat temu
0
podoba mi sie ten pomysl z pompką w ktorym miejscu ją najlepiej wstawic??
witajcie mam ten sam problem,przewody wymienione filtr paliwa ominiety po postoju nocy odpale rano,odpali od strzała i po 4 min zgasnie lub po przejechaniu 300m,smok zbiornik ok,został simering na pompie :(
Witaj Bogdan i jak doszłeś do tego? Co zrobiłeś i ile Cię to wyniosło bo mam takie objawy od 2 tygodni i gaśnie i dymi tylko jak ruszę na zimnym silniku potem jest ok w miarę. Pozdrawiam mariozet74
mialem to samo gasl mi ajak sie nagrzal to smigal bez zarzutuw prubowalem wszystkiego az dalem pompe wtryskowom do remontu iwymienili mi uszczelniacz iwyczyscili sitko i problem minol
Czy komuś udało się to naprawić jak tak to niech się podzieli informacją. Mi udało się to ogarnąć ale nie wyeliminowałem usterki.
(nie gaśnie i się nie dławi, dumny z siebie nie jestem ale działa)
na obudowie filtra paliwa zobaczycie taka mała blaszke przykrecana na srubke to jest taki zaworek trzeba ja odkrecic i ponownie podgiać . usterka czesto wystepuje gdy przy wymianie filtra przedmuchuyje sie pod spreżonym powietrzem wloty od przewodów
Mam ten sam problem,wymienilem wszystko od zbornika do pompy,zadnej poprawy,poradzilem sie fachowcow (wielu),odpowiedz jest jedna,wymienic trzeba uszczelki w pompie wtryskowej,dziala.pozdro M.
witam ,mam ten sam problem po dluzszym postoju ok 4-5 godz odpali pochodzi ok 3 min i gasnie,zakrece odpali i mozna jezdzic,wymienilem wszystkie przewody wyczyscilem zbiornik, mialem nawet zawor jednokierunkowy i obejscie filtra paliwa ale problem pozostal,czy w sliniku jest jakis przyspieszacz na pompie,moze ktos wie???
mam inny problem ze swoim pajero (1991) - nie wiem dlaczego po przejechaniu przez sporą wodę (ale bez przesady)auto po kilku sekundach gaśnie, muszę odczekać kilka minut i z bólami znów odpala!?
A ja sie pochwale. moje pajero 2,8 spala 10 litrow srednio a 11 z tym ze smigam po gorach z reduktorem. autko 1sza klasa. zadnych problemow.przebieg 224k
A jaka jest przyczyna tego cofania się paliwa na postoju????
Sprawdzaliśmy już praktycznie wszystko a poza tym powinien kopcić na biało a tak nie jest.
Witam.Wygląda jakby paliwo cofało się do zbiornika,po dłuższym postoju.Odpali normalnie,ale wypali to co ma w pompie wtryskowej i zgaśnie.Po długim kręceniu odpali i jest normalnie do następnego postoju?Jeśli tak jest,są dostępne zawory jedno kierunkowe,na zasilający przewód paliwa,zawór nie pozwala na cofanie się paliwa do zbiornika.Kosztuje grosze.Montaż bardzo prosty.Jest strzałka na zaworze w która stronę ma być zamontowany.Pozdrawiam.Mirek
Komentarze
Wczoraj małą śrubką zablokowałem zaworek w korku paliwa w pozycji "otwarty". Po raz pierwszy mi nie zgasł!
(nie gaśnie i się nie dławi, dumny z siebie nie jestem ale działa)
Pomóżcie
Ciesz się że tylko tyle ci spala, moje cacko ledwo się w 20 litrach mieści.
Sprawdzaliśmy już praktycznie wszystko a poza tym powinien kopcić na biało a tak nie jest.