Szukaj

gaśnie jak zimny
Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000

  • Autor: macio12
  • Kategoria: układ wtryskowy
po odpaleniu auta i przejechaniu kilkudziesięciu metrów silnik gaśnie.
Po kilku próbach odpalenia zapala i i można śmigać. Nadmienię że wymieniłem przewody paliwowe i filtr paliwa.

Komentarze

podoba mi sie ten pomysl z pompką w ktorym miejscu ją najlepiej wstawic??
Odpowiedz
wstawcie sobie pompke paliwową montowaną na przewody paliwowe np. od jeepa heroki i po problemie
Odpowiedz
witajcie mam ten sam problem,przewody wymienione filtr paliwa ominiety po postoju nocy odpale rano,odpali od strzała i po 4 min zgasnie lub po przejechaniu 300m,smok zbiornik ok,został simering na pompie :(
Odpowiedz
Witaj Bogdan i jak doszłeś do tego? Co zrobiłeś i ile Cię to wyniosło bo mam takie objawy od 2 tygodni i gaśnie i dymi tylko jak ruszę na zimnym silniku potem jest ok w miarę. Pozdrawiam mariozet74
Odpowiedz
mialem to samo gasl mi ajak sie nagrzal to smigal bez zarzutuw prubowalem wszystkiego az dalem pompe wtryskowom do remontu iwymienili mi uszczelniacz iwyczyscili sitko i problem minol
Odpowiedz
Witaj Bohen mam takie objawy jak u Ciebie. Ile Cię kosztowała ta naprawa? I jak to wyglądało? Pozdrawiam mariozet74
Odpowiedz
Witajcie!
Wczoraj małą śrubką zablokowałem zaworek w korku paliwa w pozycji "otwarty". Po raz pierwszy mi nie zgasł!
Odpowiedz
a gdzie jest ta srubka na korku ja nie mam
Odpowiedz
Czy komuś udało się to naprawić jak tak to niech się podzieli informacją. Mi udało się to ogarnąć ale nie wyeliminowałem usterki.
(nie gaśnie i się nie dławi, dumny z siebie nie jestem ale działa)
Odpowiedz
Witam mam takie objawy w 20 letnim Pajero II 2.8 ...to co należy zrobić? Wymienić? Pozdrawiam mariozet74
Odpowiedz
Mitsubishi Pajero II Standard