Szukaj

Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012

  • Autor: CharlieK
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.

Komentarze

Polecam to regularnie kontrolować i zawczasu wymieniać, bo brak kontroli tego kosztowało mnie 1 turbinę (drugą kosztowało mnie problem z głowicą silnika). No i słabo się jeździ z autem bez mocy, a o tej wadze. Na szczęście jest dużo używanych w dobrym stanie wężyków i przewodów (koszt kilkudziesięciu złotych), a nowe też nie są jakieś dramatycznie drogie, rzędu 150-300 złotych. Wymiana - zwykle parę stówek, zależnie który wężyk i jaki dostęp.
Odpowiedz
U mnie dzieje sie to samo...dlaczego ? Myślałem że przez to ,że zrobiłem chip ze 140 na 178
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II