Szukaj

Pekająca głowica w silniku VW 2.0 TDI, który jest w DiD zainstalowany
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012

  • Autor: CharlieK
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 215 tys. km
Mniej więcej przy takim przebiegu padła mi głowica. Objawy: silny ubytek płynu chłodniczego, coraz większe zamulenie samochodu, w efekcie pad turbiny, która miała zbyt rozrzedzony olej. Typowa wada rozwierconych silników VW 2.0 TDi z tego okresu produkcji (bodajże w 2010 czy późnej to dopiero poprawiono). Tak jak 1.9 TDi był Top 10 silników ever - tak 2.0 z tego okresu był Top 10 najgorszych silników ever :(

Komentarze

Na szczęście głowic wysyp, bo pasują głowice od całej grupy VW. Koszt głowicy poniżej 2000 PLN, ale należy brać tylko te z fakturą i min. półroczną lub roczną gwarancją. Nowa głowica i ponoć pozbawiona tej wady - koszt 3700. Plus wymiana prawie tysiączek. Pad głowicy to więc koszt ok. 3000-5000 PLN z VAT.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II