często się przerdzewiają, praktycznie w każdym galusiu trzeba coś z nimi zrobić ;) ale poza tym to auto cud malina
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 21
Nie wystąpiła: 3
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~arek
10 lat temu
0
Cześć!
Właśnie zakupiłem G. 2,0 16V z przebiegiem 274 tys.
i zgrzytem w skrzynce, który wyraźnie cichł po wciśnięciu sprzęgła.Wymiana(300 +) łożyska wałka od strony sprzęgła konieczna.Straszne wyłuszczenia bieżni.Teraz już jest o.k.
Tylne nadkola klasycznie skorodowane-planuję wyciąć skorodowane fragmenty i wspawać tam jakiekolwiek o podobnej średnicy.
Czy ktoś wie ile oleju wchodzi do skrzynki? Podobno 2,2l. Pozdrawiam! arek.a.s@ interia.pl
z zaworami jest problem tez go miałem ale zmienilem olej na lepszy i mam spokuj juz nie tluka to juz jest mala wada nadkola rdza lubi bo juz robiłem ale tak to samochud jest świetny i szatan z niego mozna troszke nim poszaleć polecam ten samochud a najlepiej rok 99 2.0 16V SILNIK SOBIE RADZI
To prawda kupiłem GALA z przebiegiem 180000 i na dzień dobry wymiana łożysk i trzeba nadkola robić. Mankamentem może też być korozja kielichów przednich.
Po za tym śmiga jak diabli
Owszem rdza, lubi tyle ranty błotnika w tym modelu, też miałem taki problem, ale można temu zaradzić :)))
To już nie jest wina eksploatacji pojazdu, tylko wada
konstrukcyjna pojazdu,,,...Starszy model miał zgrzewaną blachę w takich miejscach, a ten ma niestety tylko zagiętą i polakierowaną dlatego tak się dzieje,,,...
Powodem bocianiego klekotania jest najczęściej olej, ale w pewnym zaawansowanym już wieku konieczna może być wymiana hydraulicznych kompensatorów luzu zaworowego. Polecam Galanta 2,5 V6 24V.
popychacze zaworowe ? na zimnym silniku zaraz po uruchomieniu jest cicho po ok 30 sek zaczynaja klepac jak bociam po chwili jest cisza ? czy to wina oleju ? ma ktos pomysl moze cos wlac do silnika STP
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu