Szukaj

PALI SIE KONTROLKA SILNIKA, OBROTY SILNIKA STAŁE
Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW 2004-2008

  • Autor: ~JERZY
  • Kategoria: silnik
Po 3 latach. Po uruchomieniu silnika pali się kontrolka silnika i stałe obroty silnika bez możliwości ich zwiększenia. Po kilku 2-3 próbach rozruchu, wszystko jest znów w porządku.
Podobno komputer żle ocenia pracę przepustncy. Co z tym można zrobić ? Nieznana

Komentarze

Taki sam problem - po podłączeniu komputera i diagnostyka wskazała na czujniki przepustnicy i pedału gazu.
W moim przypadku przepustnica została ponoć przeczyszczona. Auto odebrane od mechanika, na drugi dzień ten sam problem.
Dodam że to już 4 raz tej sam problem, tym razem inny mechanik, poprzedni jak robił, to mogłam śmigać przez rok. Coo dalej ? Czy zmieniać przepustnice ? Proszę o pomoc
Odpowiedz
Miałem taki problem przy odpalaniu pracował na 3 cylindrach a następnie gasł colcik,okazało się że czujnik położenia wałka rozrządu jest uszkodzony.
Odpowiedz
witam mam taki sam problem kontrolka sie pali ale autko chodzi super nie gasnie nie przerywa co robic pomózcie
Odpowiedz
Taki sam problem - po podłączeniu komputera i diagnostyka wskazała na czujniki przepustnicy i pedału gazu.
W moim przypadku była to przepustnica - wystarczyło przeczyścić.
Teraz borykam się z innmy problemem autu ma problemy z 3 cylindrem - a dokładnie z dopływem prądu co powoduje, że słabnie moc lub gaśnie.
Narazie po wymianie świec ni pomogło czas na cewkę dalej wiązka kabli.
Usterke wskazał komputer po dignostyce.
Odpowiedz
Odłącz klemę(-) na kilka godzin. Miałem taki przypadek jazda pod znakiem zapytania. Byłem już umówiony z serwisem. Jest OK!
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
7,6
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Colt VI Hatchback