Autko SUPER tylko ..właśnie korozja blachy i spodu ...
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 13
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~kot
8 lat temu
0
Mam teorie, że ostatnie egzemplarze (koniec 2001r) mocno nie trzymały standardu blach. Pierwsze ogniska pojawiły się po jakiś 6-7 latach, dodam, że auto garażowane od nowości. Teraz auto jest rude w każdym możliwym zakątku - najpierw tylne nadkola, teraz i przód, drzwi kierowcy, pasażera, powoli zjadają się progi. Miałem porównanie z wieloma młodszymi o rok lub dwa egzemplarzami, a tam praktycznie zero korozji.
Mój tata ma carismę z 97 roku i kupował w polskim salonie i z przodu błotniki dziury na dole a na bank nie była tam walona bo ma auto od nowości. Z tyłu nadkola też zjada rdza.Auto garażowane i 133tys. ma tylko przejechane. Według mnie grupa VW ma dużo lepsza blachę z tego samego okresu.
jak sie kupuje auto po bombie zrobione w stodole to gnije moja cari ma 15 lat 220 000 i nie ma korozji po za delikatnym nalotem w kilku miejsscach do wyczyszczenia i zabezpieczenia mialem vw i masakra po 12 latach
Nie porównujmy audi do japończyków, co jak co ale żaden volkswagen nie da rady audi a tym bardziej japończyki, miałem i audi i mitsu cari (obecnie cari), nie powiem źle o blasze w mitsu ale audi to pancerne jest pod względem blachy, ale i tak wybieram mitsu :), nawet troche pordzewiałe, japończycy są niesamowici :). Chwała za gdi, niech narzekają zwolennicy wieśwagenów czy byle motor warczy użytkownicy, wniosek-nie znają się :)
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu