- Autor: gk
- Kategoria: układ chłodzenia
- usterka wystąpiła przy przebiegu 48 tys. km
Witam auto zakupiłem nie dawno ale napotkał mnie problem. Dzisiaj odbyłem nim 3 trasy 1)45 km 2)6 km 3)22 km. Problem tyczy się układu chłodzącego gdy jechałem pojazdem podczas jazdy 1 problemu nie było natomiast gdy wracałem z jazdy 2 zapaliła sie kontrolka dotycząca zbyt wysokiej temp płynu chłodzącego, na początku 3 jazdy było dobrze po 3 km sie zapaliła a potem zgasła i była zgaszona przez dłuższy czas, zajechaliśmy zatankowac wsiadłem i juz wracałem do domu a podczas tej jazdy na przemian gasła i sie zapalała. Podniosłem maske i zauważyłem ze wentylator sie nie kręci pomimo tego, że wrecz kipiało z silnika. Poziom płynu chłodniczego jest okej, wentylator gdy nim sam zakręciłem kręcil sie bez oporów i poprawnie, kabel idący do wentylatora nie wydawał sie uszkodzony. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? podkreslam ze bezpieczniki nie były sprawdzane a jeszcze mam pytanie czy skrzynie bezpieczników można bezpiecznie wyjąc z auta i w jaki sposob to zrobić?
Komentarze