Szukaj

Blachy rdzewieją na potęgę, trzeba samemu dobrze go zakonserwować.
Mercedes Sprinter I

  • Autor: ~yurek
  • Kategoria: nadwozie
nie żałujcie środków antykorozyjnych
trzeba dobrze zabezpieczy wszystkie blachy i podwozie bo to za szybko rdzewieje
często smarowa prowadnice i zamki drzwi szczególnie bocznych
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 10
Nie wystąpiła: 4

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja swoją208 1995r Średni zrobiłem w tą zime ale u mechanika jestem zadowolony całego wycinali bo progów nie było już,na 4 lata gwarancja na robotę Niebieski metalik biały dach,ale mam obawy ze jak nie zakonserwuje sam to i tak zacznie chrupać...pozdrawiam użytkowników sprincia
Odpowiedz
208D średni z 1995 roku zakonserwowany niestety już po lakierniku w 2004 roku i do dziś żadnej rdzy, absolutnie nie wygląda na swój wiek tym bardziej że jest rozsądnie eksploatowany i parkowany w garażu. Zużyłem wiaderko smaru i kilka litrów ropy, jeszcze po 5 latach od tego zabiegu "poci" się na krawędziach blachy, ale bez konserwacji już dawno by go nie było.
Odpowiedz
Kolego, gdzie konserwowales ropa a gdzie smarem jesli moge eiedziec?
Odpowiedz
Rdza bierze go w oka mgnieniu
Odpowiedz
Sprinter z 2006 roku- rudy na wszystkich spoinach plastycznych, rudy, przy klamce, przy przedniej szybie też - porażka.
Odpowiedz
Mercedes Sprinter I