Szukaj

Problem z załączaniem turbo.
Mercedes Klasa E W210

  • Autor: ~sailor
  • Kategoria: silnik
Turbo po uruchomieniu silnika na początku pracuje normalnie,lecz po zrobieniu kilku a czasem kilkunastu kilometrów przestaje normalnie pracowac.Raz się załancza to znów nie pracuje.Silnik nie morze przekroczyc 3000tys.obr.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Jak widzę i czytak te ,,komentarze" to co jeden, to lepszy ,,mądrala". Same cwaniaczki. Pokory i kultury przede wszystkim.
Odpowiedz
Bawi mnie jak czytam Wasze komentarze "matole itd. Zadaniem forum jest to by sobie pomagać tak pomagac a nie obrażać. Jezeli nie jestes w 100% pewny to nie pisz nic, bo wprowadzasz innych w błąd.
Jezeli nie masz chajsu na specjaliste by oddac fure a Twoje umiejętności i wiedza są małe to zrób sobie plan tak plan kontrony podzespołów silnika aby sprawdzić co sie zesralo.
1. Szukaj kogos w pobliżu z takim autem jak Ty masz aby ewentualnie pozamieniać na szybko podzespoły ewentualnie do zweryfikowania bez kompa. Większość gratow wchodzi na ( plug play ).
2. Nie mam kompa i nie stac mnie na serwis... To zacznij od poczatku :
- sprawdź przewody podcisnienia EGR czy nie ma dziur i czy przewody są podpięte czasem sie zdarza ze sie wypnie.
- uszczelki złącza od IC oraz obejmy łączników lub wyrobione 2 zęby trzymające "agrafkę"
- dziura w chlodnicy IC
- uszczelki zaworka sterujacego paliwem (maly oring)
- zasyfiały zawór EGR (szybko wyczyscisz to odtłuszczaczem do hamulców)
- Potencjometr przepustnicy
- klapki regulujące w kolektorze ssącym
- kąt wtryskiwaczy (jezeli je wyjmowales) pamietaj ze sa 3 grubosci podkladek.
- Filtr paliwa / vacum nie ma odpowiedniej dawki.
- górne wężyki na wtryskach

Szukaj zanim zapłacisz
Odpowiedz
Witam mam tak samo w swoim oczku,jak się wyłączy to tragedia potem znowu działa ,coto??????????
Odpowiedz
właśnie mam zturbem ten sam problem jak odpalisz to jedzie a po chwili traci moc i zapala się czek proszę o poradę
Odpowiedz
To nic z tych rzeczy matoły. Mała dziurka w membranie zaworu podciśnienia sterującego turbo.
Odpowiedz
Do : To by w ogóle nie działała
Odpowiedz
egr wyczysc
Odpowiedz
to ne turbo matole bez szkoły tylko przepływomierz....
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa E W210
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,8
l/100km
11,0
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mercedes Klasa E W210