na kompie wyszło nieszczelność dolotu powietrza-miałem dziure w IC to wymienilem ale dalej to samo.jak daje mu po garach to jest dobrze jak zwolnie i wcisne pedał to wchodzi w tryb awaryjny i turbo nie ciągnie wyłącze i włącze silnik to jest dobrze ale po jakimś czasie znowu to samo obroty idą do 3000 i koniec zero kopa juz sam nie wiem co to jest.napiszcie jek coś wiecie pozd.
jeżeli jest to układ zasilania CR to przyczyna może leżeć w zaworze wysokiego ciśnienia na pompie CR. Jeżeli Bosch to ten zawór posiada na końcu takie malutkie mikrositko które potrafi zbierać małe syfy. Przyczyna to obroty do 3000 i ewentualnie po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje ze 2-3 sekundy
może to być problem ze sterownikiem. Mój kolega miał dokładnie taki problem jak opisujesz i musieli sterownik w komputerze wymieniać. Teraz jest ok. Wiecej było z tym zachodu niż kosztów.
To nie katalizator to nie ta gumowa rurka o której wspomniał Darek. pomocy. dodam jeszcze że nie zawsze sie to dzieje.Gdy wyłączy się silnik problem znika i znowu pojawia sia po jakimś czasie.
Komentarze