Szukaj

Słabe ogrzewanie, brak gorącego powietrza.
Mazda 626 IV Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW 1993-1997

  • Autor: ~zibi
  • Kategoria: układ chłodzenia
Podczas szybkiej jazdy, zamiast gorącego powietrza leci letnie.

Komentarze

jak staniesz z przodu silnika to po prawej masz ten czujnik w glowicy
Odpowiedz
witam. mam problem wyminilem nagrzewnice termostat dziala poprawnie a dalej brak cieplego powietrza leci tylko letnie prosze o jakiekolwiek porady i jedno pytanie gdzie znajduje sie czujnik temperatury do odpowietrzenia przy zalewaniu
Odpowiedz
Sprawdzanie termostatu: Uruchamiamy całkowicie zimny silnik i obserwujemy górny wąż dochodżacy do chłodnicy. Powinien zrobić się gorący dopiero kiedy wskazówka temp. będzie w okolicy połowy skali. Jeżeli ten wąż nagrzewa się równomiernie z wężami nagrzewnicy, to termostat do zmiany. Druga opcja, to wyjąć termostat i sprawdzić czy nie jest cały czas otwarty. Jeśli nie, to ostatecznym testem jest kubek i zalanie go wrzątkiem. Powinien się "kurczyć" i w miarę stygnięcia cieczy otwierać.
Odpowiedz
nalewać płyn do układu z wykręconym czujnikiem temperatury, aż wyleje się z niego woda. Później gdy złapie temp. można go popuścić i wyjdzie nim powietrze.
Odpowiedz
a jak odpowietrzyć układ chłodzenia?
Odpowiedz
Tak można cały układ chłodzenia najlepiej PRESTONE Super Radiator Flush. Ja taki zakupiłem i mi calą rdze wywaliło.
Odpowiedz
koledzy czy nagrzewnice mozna jakos przeczyscic i czy to cos ta i czy bedzie dmuchac goracym powietrzem.
Odpowiedz
krarzek833
sprawdz poziom cieczy i czy układ jest odpowietrzony termostat by wykluczyć grzej autko do 90 ponad 90 i czy puścił jak tak węrze zrobią się miękkie a cłodnica ruwnomiernie się nagrzewa to nagrzewniczka do wydarcia
Odpowiedz
zrob przeglad nagrzewnicy
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
14,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 626 IV Hatchback