Szukaj

Silnik ma za duże obroty
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW 2002-2005

  • Autor: 87rafix
  • Kategoria: silnik
Witam, mam problem z diagnozą mojej MADZI, iz po odpaleniu ''zimnego'' silnika obroty są zbytnio za wysokie ok 1500-2000 dodając że jest instalacja LPG Sekwencja. Gdy silnik troche sie rozgrzeje spadaja do 800-1000, oczywiście rozruch odbywa sie na benzynie, występuje nierówna praca silnika na biegu jałowym, przy np. gwałtownym cofaniu silnik skacze do ok 2000 obrotów i ma oznaki jak by się ''dusił'' czasami gaśnie. Wcześniej miałem większy problem z gaśnięciem na drogach szybkiego ruchu czy autostradach przy zjazdach i redukcji biegu zapalała sie kontrolka silnika i gasł. Więc wymieniłem wszystkie świece i przewody na nowe, oryginalne i gaśnięcie ustąpiło. teraz zdarza się naprawdę sporadycznie. lecz pozostał problem z wysokimi obrotami. Liczę na pomoc i Pozdrawiam

Komentarze

Akumulator
Odpowiedz
to jest wina arternatora
Odpowiedz
Witam. Pewnie już Tobie nie będzie potrzebne, ale może ktoś skorzysta. Zimny silnik. Odłącz akumulator na 10-15 minut. Podłącz go i odpal silnik. Nie dotykaj gazu. Niech pracuje do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy. Wyłącz, powinno być dobrze. Komputer wziął nowe pomiary. U mnie pomogło.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,8
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 I Hatchback