Podczas jazdy gdy obroty silnika dochodzą do 1800-2000 silnik zaczyna szarpać tak jak by mu brakowało paliwa. Objawy są takie same przy zimnym silniku jak i przy rozgrzanym.
Komentarze
~bigprob
14 lat temu
0
Swiece w dieslu? heh No chyba że żarowe ale to nie jest przyczyna.
Sprawdzić trzeba obudowe filtra paliwa ja miałem ten sam problem nie dostawał paliwa po wymianie obudowy filtra paliwa wszystko gra jak trzeba poprostu zapowietrzał sie i tyle.Pozdrowionka
Miałem ten problem ale zauważyłem że jak silnik się rozgrzeje to ropa sączyła się z jednej czujki pompy (nie wiem czy to ma ze sobą jakiś związek). Oddałem pompę na regeneracje (wymiana czujek, uszczelek i czyszczenie) i zniknęły problemy z cieknącą ropą, dławieniem się a silnik jakby zyskał trochę mocy. Po tym zabiegu jeżdżę już ponad pół roku i wszystko chodzi jak w zegarku.
Miałem to samo tzn do 3 tys szrapło i dławiło jagby nie dostawało paliwa a pozniej juz szło super byłem u mechanika zapłaciłem 300zł i powiedział mi ze olej z pod klawiaturkidostaje sie do swiec i wymienił mi swiece i chodził ok teraz wruciłem z wakacji i dalej to samo wina chyba taka ze samochud długo nie był odpalany:(
Komentarze