Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Zioom
11 lat temu
0
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
W związku z tym,że udało mi się dojść do porozumienia z firmą Sztukalakierowania,która zechciała honorowo załatwić całą sprawę,chciałbym napisać,że finalnie jestem zadowolony z wstępnego zakończenia tej trudnej sytuacji,jednocześnie po tym,co zaproponował właściciel,mogę wycofać mój wpis na temat niesolidności firmy w związku z reklamacją,którą złożyłem i cieszę się,że są gotowi stanąć na wysokości zadania.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
Sztukalakierowania,to sztuka naciągania klienta,dobór koloru,jak i sama powłoka na kiepskim poziomie(paprochy w lakierze,przepolerowane krawędzie),do tego źle zamontowana lampa,źle podpięte spryskiwacze xenonów i odpryski,których wcześniej na lakierze nie było-oto ich wizytówka.
A te pozytywne opinie i peany na cześć sztukilakierowania piszą sobie sami pracownicy,na niektórych forach na szczęście jest to już wychwytywane.
Zdecydowanie nie polecam,jeśli zależy Ci na dobrze wykonanej robocie,to oddaj gdzie indziej,bo spartolona i do tego za grube pieniądze (800-900 zł/element) i do tego bez uwzględnienia reklamacji,to domena sztukilakierowania.
Rdza w Maździe. Początkowo aż mi się nie chciało wierzyć, ale faktycznie po kilkunastu latach jakieś tam drobne wykwity wychodzą. Na szczęście znam świetny serwis lakierniczy SztukaLakierowania.pl , specjalizujący się w Mazdach m.in., który na pewno nie dopuści do tego, by moją Madzię zjadła radzą. Jutro jadę na "zabiegi" :D
a jest niby po lifcie w środku 2000r...a rok produkcji 1998.05.05 paranoja zje be dostałem od żony że taką kupiłem ale ja nie zamieniłbym na żadną inną Japonke no może Subaru,Lexus
Panowie w sedanie z 1999/2000 tez rdza wyłazi. Najgorsze miejsca to spód klapy bagażnika, próg od kierowcy, miejsca pod siedzeniami. Auto przyjechało z Austrii, gdzie być może widziało sporo śniegu ale to nie koniecznie wymówka. Dla porównania mój P 106 z 1992 roku nie ma rdzy na oryginalnych częściach.
ja mam mazde 3 rok 2005, tzn miałem, rdza jest na potęgę, nawet na elementach drzwi które są oklejone czarną folią. koszmar. technicznie silnik i zawieszenie nie do zdarcia.
ja mam z 2002 roku i wszędzie rdza drzwi przednie i blotniki tył obłęd, stwierdzam że pod tym względem to wielkie zozczarowanie (mam też polo 98r i takich problemów brak)
Rdza wszędzie! Nadkola szczególnie tylne, drzwi bagarznika, progi. Tragedia! W serwisie powiedzieli, że to efekt wykupienia udziałów Mazdy przez Forda i w rezultacie obniżenie kosztów produkcji przez zastosowanie gorszych materiałów. Stare modele nie mają rdzy. Nie wiem dokładnie od którego rocznika ale ja mam 2002 a w 2001 już rdzy nie ma.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu