Szukaj

Głośna praca silnika 2.0 diesel.
Mazda 323 VI

  • Autor: ~Aro
  • Kategoria: silnik
Mimo dobrej kondycji silnika, niska kultura i głośna praca albo słabe wygłuszenie, klekocze jak vw, przy dłuższym użytkowaniu męczące, i trochę za dużo pali w stosunku do konkurencji.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 5
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Wymiana poduszek silnika (a zwłaszcza przy rozrządzie) na oryginalne i po kłopocie.
Odpowiedz
Rozwiązanie problemu może być bardzo proste. Jakie? Wygłuszenie komory silnika. Tak jak Aro pisał, ten cały hałas może się wiązać ze słabym fabrycznym wygłuszeniem. Zobacz na www.sztukawyciszania.pl co potrafią zrobić spece od wygłuszania.
Odpowiedz
Głównym powodem hałasu może być siatka złącza kolektora ponieważ bardzo często robią się w niej dziury..i autko jest
głośne!! wymieniłem i jest ciszej polecam koszt ok 75zł
Odpowiedz
kolego eryc ja polecam ci wymiane lekarza! myślisz że czytający tu nie wiedzą co piszą i nie potrafią odróznić szumu łozysk od klekotu silnika, człowieku...litości.
Odpowiedz
DiTD 2.0 pali u mnie 5,5 l/100km, więc nie mogę się zgodzić z 1 komentarzem w kwestii spalania. Co do hałasu, niestety - jest koszmar. Trochę pomogła wymiana poduszki silnika ale nadal jest bardzo głośno. Najwięksi hardkorowcy biorą sprawy w swoje ręce i wygłuszają auto na własną rękę ale to raczej spore wyzwanie.
Odpowiedz
Polecam wymianę łożysk!! choć duży koszt! przód ok 180 zł. tył ok 600 zł. (całe piasty). na początek polecam wymienić na przodzie i przekonacie się że podczas jazdy jest znośnie cicho :)
Odpowiedz
nic dziwnego, ze jest głośno.......... bo 5 bieg nie jest dla 70.......... może to jest powód???
Odpowiedz
Dokładnie :)
Odpowiedz
bardzo głośno na 5 biegu przy 70 km/h, dopiero przy 100km/h da się jechać
Odpowiedz
Mazda 323 VI