Szukaj

Indywidualne usterki Mazda 323 VI F

Podsumowanie 9 usterek Filtruj
Włączanie i rozłączanie klimatyzacji
  • Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003
  • inne
Po kupnie autka klima nie chodziła. Okazało się że nieszczelny był układ. Po uszczelnieniu i nabiciu gazu, według wskazania maszyny bo nie mam żadnej naklejki na klimie, teraz klima działa, ale często się rozłącza. Prawdopodobnie jest za dużo gazu nabite. Potrzebna jest mi ilość gazu jaką trzeba nabić do klimy.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
ciężko "chodzi" skrzynia biegó
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • inne
zmiana biegów lekko uciążliwa, ciężko przełącza się biegi, mam porównanie z poprzednim autem gdzie skrzynia działała perfekcyjnie.
Oczekuje na rozwiązanie
stuki w układzie kierowniczym
  • Mazda 323 VI F
  • układ kierowniczy
mam problem objawiajacy sie tym że gdy mocniej rusze kierownica( wykonuje szybkie ruchy) słychać stuki w układzie kierowniczym. tak samo podobnie jest gdy najade na jakies nierównosci dziury itd ale nie wszystkie. czym moze to być spowodowane? Z góry dziekuje za diagnoze i pomoc.POZDRAWIAM
Oczekuje na rozwiązanie
stuki z przodu
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • układ kierowniczy
gdy wykonuje szybki ruchy kierownica słychać stuki w kierownicy i na niektórych nierównościach także można usłyszeć stuki. Proszę o pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
stukanie w tylnym zawieszeniu
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • zawieszenie
Usterka dotyczy niezbyt głośnego stukania w tylnym zawieszeniu, nie wiem co to może być bo sprawdzałem amortyzatory na stacji diagnostycznej i są dobre wymieniłem też łączniki stabilizatorów mimo tego stukanie nie ustało. Jeśli ktoś wie co to może być szczerze proszę o poradę.
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI F
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
nierówna praca silnika przy niskich obrotach
  • Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001
  • silnik
Po zakupie auta wymieniłem olej silnikowy. Przy okazji wymieniono skrzynię biegów razem olejem, ponadto założono nowy filtr powietrza, przeczyszczono przepływomierz. Po tej naprawie silnik ma nierówne niskie obroty, po włączeniu bieg jałowy niezależnie od rozgrzania silnika obroty wahają się od 800 do 1500, wskazówka tak skacze co chwilę, potem...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Wycieki w okolocach pompki paliwa
  • Mazda 323 VI F 2.0 TD 90KM 66kW 1998-2001
  • układ wtryskowy
Po wymianie filtra paliwa zaczęły się problemy z wyciekiem paliwa w okolicach pompki paliwowej. Po rozebraniu pompki okazało się ze jest nieszczelność pomiędzy na filtrze. Po doszczelnieniu papki paliwowej i odpaleniu auta zaczęło zsadzać przewody paliwowe z pompki ( przy zastosowaniu oryginalnych zacisków) Po założeniu uniwersalnych zacisków...
Problem rozwiązany
1 komentarz
zawory
  • Mazda 323 VI F 1.3 16V 73KM 54kW 1998-2003
  • silnik
czy przy tym modelu ustawia sie zawory?Bo mechanik podsunol mi propozycje tylko mam male watpliwosci i chcialbym sie upewnic slaby
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nie pali jak jest zimny
  • Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003
  • silnik
Moja Mazda 323F 2000r. 2.0 DiTD jak jest zimna nie chce mi zapalić a wystarczy że wepchnę ją do garażu sąsiada i pogrzeje farelką na silnik około 10-15 minut i zapali od pierwszego.Akumulator jest nowy,wymieniłem filtr paliwa,sprawdziłem świece,dolałem zimowych środków do paliwa i nic nic nie pomaga.Czy to jakiś czujnik temperatury proszę o...
Problem rozwiązany
12 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Mazda 323 VI F