Szukaj

Bateria hybrydowa
Lexus NX I SUV Facelifting 300h 197KM 145kW 2018-2021

  • Autor: TomTom
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
2 razy wymieniana bateria w salonie lexus jeszcze na gwarancji. Po okresie gwarancji znowu padła bateria. Auto ma check engine jest w trybie eco. Koszt wymiany baterii nie opłacalny w przypadku auta używanego. Pierwsza bateria wytrzymała 3 lata, druga padła w rok. Auto ma przez to masę błędów, słaba moc. Ogólnie nie wypal
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Pierwsze słyszę o takim przypadku żeby ktoś tak baterie w Toyota /Lexus mordował toż to w Priusach z 96 potrafią oryginał nadal jeździć ,
Odpowiedz
ubić dwie baterie w trakcie żywota jednego auta? toż to do ginesa trzeba zapisać! może wozi pan piasek w workach miedzy fotelami albo dzianinę i zapycha pan wloty powietrza do chłodzenia baterii. Mamy dwa wyjścia - albo nie umie pan eksploatować te pojazdy, robi pan coś celowego albo jest pan z konkurencyjnej marki od silników diesla i próbuje na siłę zniechęcić potencjalnych użytkowników. Jest jeszcze trzecie wyjście - parkuje pan samochód w wodzie i brodząc po siedzisko foteli dodaje pan gazu. Jak sie komuś samochód nie podoba powinien go sprzedać a nie na siłę szkalować markę i sprawdzona technologię. Te baterie przy normalnej eksploatacji wytrzymują nawet przebiegi 800tyś km więc coś pan robi nie tak.
Odpowiedz
Jest jeszcze czwarte wyjście bardziej realne od tych farmazonów wypisanych powyżej....wada fabryczna układu elektrycznego ... proste prawda??
Odpowiedz
Niewypał pisze się razem.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Lexus NX I SUV Facelifting 300h 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Lexus NX I SUV Facelifting