- Autor: Piotr
- Kategoria: silnik
- usterka wystąpiła przy przebiegu 1000 tys. km
Auto od jakiegoś czasu stało się mniej żwawe, jakby miało ciut mniej mocy i troszkę więcej paliło.
W ramach akcji serwisowej wymieniono niby przepustnice, po tym fakcie chwile było pełne werwy i mocy jakby miało nie 100 a 120 koni. obecnie po miesiącu od tego serwisu znowu jakby mniej mocy, do tego jakby ubywało płynu chłodniczego.
przy wyłączonej klimatyzacji najczęściej z rana czy w nocy parują szyby, serwis stwierdził że stoniciem należy jeździć z cały czas stale włączoną klimatyzacją. O stukaniu zawieszenia chociaż serwis twierdzi że jest ok i szumiących letnich oponach Continentala już nie wspomnę.
Komentarze
Ja kupiłam auto miesiąc temu. Na drugi dzień po zakupie stwierdziłam ze coś jest nie tak bo auto przy 1 i 2 szarpało, myślałam ze może sprzęgło jest niewyrobione jak w nowiutkim aucie, ale kiedy na parkingu toczyłam się na 1 to ewidentnie auto przeskakiwało .
Następnego dnia zgłosiłam się do serwisu ale pan stwierdził , ze nieprawidłowo odpuszczam sprzęgło i trzeba to robić hmmm jak to określił na „dwa sposoby”.
Zgłosili problem do centrali Kia polska , i kazali czekać na odzew.
Po tygodniu zadzwoniłam do serwisu , powiedziano mi ze w Polsce stwierdzono kilka takich przypadków i trzeba czekać na odzew od producenta.
Czekam już dwa tygodnie i szlag mnie trafia jak jeżdżę nowym autem , którym się nie da jeździć komfortowo, nie wliczając już tego ze na szosie jest ostro zamulony i jak czytań wyżej komentarze ze może być jeszcze bardziej zamulony to dziekuje bardzo za takiego croosovera.
Jestem zbulwersowana problemem i lekceważeniem problemu przez serwis Kii.
Proszę o pomoc
Miałem je kiedyś w focusie na pierwszym montażu.