Szukaj

Indywidualne usterki Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019

Podsumowanie 5 usterek Filtruj
Uszkodzona synchronizacja biegu 3 i 4
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 34 tys. km
Uszkodzona synchronizacja biegu 3 i 4 występująca tylko przy dobrze rogrzanym silniku. Objaw - jeżeli rozpędzi się samochód do 110 km/h i zacznie zwalniać to między 50-60 wystąpi słyszalne tarcie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Sprawdź układ hybrydowy
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 16 tys. km
Podczas jazdy wyświetla się komunikat" sprawdź układ hybrydowy" i zaświeca się pomarańczowa kontrolka trójkąt z napisem HEV oraz kontrolka silnika (check engine). Jak wyłączę zapłon i włączę ponownie, komunikatu, ani kontrolek już nie ma. W serwisie nie wiedzą co jest przyczyną.
Problem rozwiązany
3 komentarze
przeciąganie zmiany biegu
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 2 tys. km
Przy ujemnej temperaturze, po ruszeniu występuje problem ze skrzynią biegów. Jest wrażenie jakby skrzynia przeciągała zmianę z I biegu na II, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Po odjęciu gazu i ponownym dodaniu skrzynia działa prawidłowo. Problem nie występuje przy dodatniej temperaturze powietrza i po przejechaniu kilku kilometrów. Skrzynia DSG...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Komunikat Sprawdź hamulce
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ hamulcowy
  • 2 tys. km
Po jeździe po mieście dwa razy pojawił się komunikat "Sprawdź hamulce". Po wyłączeniu zapłonu komunikat znika. Jestem umówiony w serwisie. Podejrzewam sprawy elektryczne.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Szarpanie silnika na 4 biegu na niskich obrotach (często na zimnym silniku)
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • silnik
  • 30 tys. km
Problem pojawia się gdy auto postoi w garażu minimum 1 dzień, wówczas po odpaleniu samochodu (zimny silnik) i przejściu Niro w tryb spalinowy po zmianie biegu z 3 na 4 (przy prędkości 50-60 km/h) silnik dławi się/szarpie. Szczególnie odczuwane gdy auto ma dodatkowo pod górkę. Problem znika po włączeniu trybu sport. Problem mocno opisywany...
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Kia Niro I Crossover