Szukaj

Problem z napinaczem paska rozrządu
Kia Ceed III Kombi 1.6 CRDi MHEV 136KM 100kW 2021

  • Autor: Sebix
  • Kategoria: układ napędowy
  • usterka fabryczna
Auto odebrane we wrześniu 2021, na chwilę obecną przebieg 45 tys km. Auto od 2 tygodni w serwisie. Auto przy ruszaniu zaczęło piszczeć i słychać było metaliczne trzaski z Komory silnika. Laweta do serwisu. Okazuje się że to problem z napinaczem paska rozrządu. Poinformowano mnie, że na placu mają 10 aut Kia z tym silnikiem i tym samym problemem. Serwis Gorzów. Okazuje się że w innych serwisach jest podobnie lub gorzej. Nie wiedzą kiedy dostaną części. Może to być nawet za 2 miesiące (informacja od pracowników)...
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 22
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

To ja dodam, że mojego Cee'd odebrałem po 6 miesiącach. To samo napinacz, wada konstrukcyjna i naprawa gwarancyjna. Ale czas realizacji to jakaś kpina.
Odpowiedz
Auto odebrałem po naprawie, po 3,5 miesiąca - praktycznie kapitalny remont silnika. Na 2 dzień po odebraniu "check engine" i wraca do serwisu. Niby wymienili - ulepszyli - napinacze i pasek, ale nikt nie daje żadnej gwarancji, ile wytrzyma. A flotówki zaraz kończą gwarancje... Będzie wysyp ceedó z flot na sprzedaż?
Odpowiedz
Witam,
Tak to wada fabryczna tych samochodów nie wiem dlaczego nie naprawiaja tego serwisowo. Moje auto trafiło po 40000 pierwszy raz z tą usterka potem jeszcze 2 razy teraz wystąpiło uszkodzenie silnika kolizja popychaczy i tłoków koszt naprawy gwarancyjnej dla serwisu 35000 , skandal 2 miesiące naprawy. Cała dolna część silnika została wymieniona.
Odpowiedz
Ciesz się, że tylko tyle. W Koszalinie czekałem 5 miesięcy. To samo - uszkodzony napinacz paska, który uszkodził wpust na wale korbowym. Wymiana napinacza i wału.
Po naprawie póki co jeździ
Odpowiedz
Kia Ceed III Kombi