Szukaj

Zaparowane tylne lampy
Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW 2017-2020

  • Autor: Fnkq
  • Kategoria: inne
  • usterka fabryczna
Tylne lampy parują od środka
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 20
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam samochód Jeep Compass z 2018 od 8 m-c przebieg około 5600 km stoi bo strach nim jeździć , po niecałym m-cu awaria zagrażająca życiu.
W trakcie jazdy wrzuca na N i wyświetla komunikat " zatrzymaj się i włącz bieg" a na autostradzie nie łatwo to zrobić
tak jak i w trakcie wyprzedzania ,Zdarzeń tego typu było kilka, serwis w porozumieniu z obsługą posprzedażną wymienił jakąś część nie pomogło dalej samochód narażał moje życie. Teraz stoi na serwisie i panowie z FCA twierdzą iż problem nie ma usterka zlikwidowana ,ale na jak długo.Boję się jeździć tym samochodem.
Nie polecam tej marki zamiatają problem pod dywan
Odpowiedz
Przy przebiegu około 1000 km wycie - dudnienie napędu (przy prędkości 60-80 km, 5-6 bieg). Początkowo zdiagnozowano to jako luzy w układzie wydechowym. Podczas ponownej weryfikacji specjaliści w aso Jeep stwierdzili nieprawidłowe działanie tylnego dyferencjału. Po wgraniu nowego oprogramowania jeepek zaczął spalać w cyklu miejskim od 13 do 15 litrów/100 km. Silnik i skrzynia zaczęły żyć własnym życie. Przeciąganie biegów z 4 na 5, z 5 na 6 i z 6 na 7 standard. Wycie - dudnienie nie ustało, a więc w aso Jeep przyjęto, że jest to odgłos rozłączania napędu. Odnośnie spalanie przyjęto cyt: ,, może żona jeździła w korkach". Redukcja biegów z 5 do 2 koszmar - brak możliwości ustalenia siły hamowania. Według specjalistów w aso cyt: ,,Jeep Compass hamuje tak jakby jednocześnie wciskało się gaz i hamulec". Podczas redukcji z 5 na 4 bieg obroty silnika wzrastają o około 800 i czuć jak pojazd przyśpiesza. Przy przebiegu około 12.000 wycieki z turbiny - wymieniona na gwarancji. Klimatyzacja gubi pamięć w ustawieniu temperatury. Zimą przestawiała się na Lo, obecnie (wiosna) przełącza się z 19 na 26. Podczas włączania lewego kierunkowskazu na krótko włączają się światła drogowe. Od miesiąca wyświetla się komunikat ,,zleć kontrolę EBS". Jeep wie, że ma problem z Compaasem (wystarczy poczytać amerykańskie fora). ale oficjalnie się do tego nie przyzna. Samochód za 140 tysia. Porażka i żenada.
Odpowiedz
W moim nowym Jeep Compass 1.4 Multiair Limited 140KM 4x2 z 2018r., po przejechanych 20km. zablokowała się skrzynia biegów, w ciągu czterech dni skrzynia blokowała się pięć razy, za piątym razem już nie byłem w stanie w żaden sposób odblokować skrzyni biegów i musiałem wezwać lawetę i udać się do autoryzowanego serwisu Jeepa (auto nie przejechało 40km.). Auto było w serwisie ponad miesiąc, ponieważ po zdemontowaniu starej skrzyni biegów, nowa oryginalna nie chciała wejść, była za ciasna. Panowie musieli czekać na informację od producenta jak i czy w ogóle da się zamontować skrzynie w tym Jeepie. Po ponad miesiącu odebrałem naprawione auto z serwisu i zostałem poinformowany, że była to wada fabryczna auta i nic więcej nie chcieli powiedzieć na temat tej usterki. Teraz jest ok. i skrzynia biegów chodzi o niebo lepiej - wcześniej były problemy z dość ciężkim przełożeniem z jedynki na dwójkę oraz na czwarty bieg, również na jedynce i czwórce dość mocno drgał drążek zmiany biegów. Teraz wszystkie biegi chodzą bez zarzutu.
Odpowiedz
Nowy egzemplarz 6000 km i lampa zaparowana:)
Odpowiedz
Najlepsze ze serwisy udają, ze to nie problem i powołują sie na nieistniejące zapisy instrukcji użytkownika. Kpina z klienta.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Compass II SUV