Szukaj

Problem z systemem multiair oraz turbiną
Jeep Compass II SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2017-2020

  • Autor: Jacek
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 45 tys. km
Od ponad 2 lat borykam się z problemem systemu multiair oraz turbiny mam za sobą niezliczoną ilość wizyt w ASO do tego problemu mogę dodać kolejny mianowicie silnik zaczął pić olej w stosunku 3 litry na 10000.
Serwis nie jest w stanie sobie poradzić z problemem mimo że samochód przyjechał do nich 3 razy na lawecie starają się w mówić że jak auto jest u nich problem nie występuje. Zaświecą się check po czym auto nie odpala, wymieniali turbinę na nową ponieważ często nie było reakcji pedała gazu na włączanie turbo.
Mam już serdecznie dość tego samochodu obecnie gwarancja się kończy oni nie są w stanie usunąć problemu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 13
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Auto JEEP COMPASS rocznik 2018 /140 KM 1.4 MultiAi serwisowany w ASO obecnie przejechanych ma niecałe 38 tysięcy km, bez wypadkowe. Od kilku lat niepokoiła mnie głośna praca silnika i po mimo licznych  wizyt w serwisie (wykonywanej wymiany filtrów i oleju, świec ) nie zauważyłem poprawy. Od kilu miesięcy hałas i drżenie samochodu stały się nie do zniesienia zwłaszcza na tzw biegu jałowym czyli na niskich obrotach , ponieważ jest to mój środek transportu jeżdżę nim ale cały czas mam obawy czy samochód nie odmówi pracy na środku drogi lub w dalszej trasie. Brak pomocy ze strony producenta i ze strony serwisu. Jest propozycja wymiana MULTI AUR koszt ok 10 000,00 zł co i tak nie daje gwarancji że samochód uzyska sprawność techniczną, wymiana silnika to kwota 48 000,00 zł PLN .
Odpowiedz
Kupiłem auto rok temu. Po 10 miesiącach brak reakcji turbiny na pedał gazu.
Odpowiedz
To teraz hit do tego turbo wiecie co było przyczyną wyłączania turbo podpięty telefon do USB sprawdzone kilkukrotnie
Odpowiedz
Możesz napisać coś więcej o tym przypadku.Wlasnie żona jadąc z synem z nad morza złapała błąd turbo i check engine.Pyta mi się czy to możliwe że jak syn podpiął się pod USB to mógł wyskoczyć bład. Ja jej na to gdzie USB a gdzie turbo ale jeżeli jest jakaś zależność to już są jakieś jaja.
Odpowiedz
Witam
Ja też problem z turbiną tylko usterkę usuwam inaczej wystarczy że zdejmę klemę z akumulatora, i usterka ustępuje.
I znowu kilka tygodni bez problemu.
Mówią w ASO że trzeba nowy soft wgrać ale czy to coś da to tego nie wiem?
Odpowiedz
Jeżdżę do serwisu od 2 lat z systemem multiair wymieniali układ na nowy 2 razy auto ma przejechane tylko 57 tyś km dodatkowo wyciek ze skrzyni biegów który pojawił się rok temu serwis rozkłada ręce odsyła mnie do innego serwisu. Gwarancja się kończy obawiam się że z problemem zostanę sam i bede musiał porywać na chore kwoty za sama wymianę multiair wołają 8500 zł za regenerację skrzyni ponad 16000 tys a były robione już 2 od czasu awarii każda nie przyniosła skutku. Żałuję że kupiłem takiego złoma.
Odpowiedz
Ja mam auto od nowości ten sam problem gaz do dechy a auto stoi turbo nie reaguje odradzam zakupu jeep serwis nie widzi problemu
Odpowiedz
System multiair u mnie rozleciał się po 40 tyś, gwarancja go nie obejmuje, mimo że samochód jeszcze na D
Odpowiedz
Te silniki fiatowskie mają problem z multiair służbowo nimi jeżdżę, nie dość że pali to jak smok nie chce się zbierać to w dodatku system szwankuje
Odpowiedz
Jeep Compass II SUV