- Autor: Dawid
- Kategoria: inne
- usterka wystąpiła przy przebiegu 100 tys. km
Witam,
Posiadam Infiniti Q50 Hybrid AWD 3.5 V6 364KM z 2017 roku. Aktualny przebieg około 100k. Pewnego pięknego dnia, auto po prostu przestało odpalać, zapaliły się wszystkie możliwe kontrolki i auto przestało współpracować. Zostało podstawione do serwisu Infinity we Wroclawiu, natomiast po 2/3 miesiącach walki, serwis się poddał twierdząc, że nigdy nie mieli takiego przypadku (poniżej prace serwisowe):
- diagnostyka (odczyt błędów itp.)
- weryfikacja instalacji elektrycznych pompy hamulcowej (ponadnormatywny hałas podczas prób rozruchu + nietypowe zachowanie pedału hamulca – drgania podczas naciskania)
- weryfikacja instalacji elektrycznej akumulatora rozruchowego
- wymiana pompy hamulcowej (brak hałasu i drgania pedału hamulca)
- podmiana modułu inwertera
- demontaż/montaż zespołu baterii hybrydowych – wymiana bezpiecznika głównego (JUNCTION BOX)
- demontaż/montaż silnika wraz ze skrzynią biegów (skrzynia biegów połączona jest z silnikiem elektrycznym) – wymiana skrzyni biegów na inną do weryfikacji
- ponowna podmiana modułu Junction box – próby rozruchu ponownie uszkodziły bezpiecznik (demontaż montaż zespołu baterii hybrydowych)
- przed wydaniem pojazdu ponowny demontaż/montaż silnika i wymiana skrzyni biegów na pierwotną.
Próbowałem 2 innych warsztatów ale bezskutecznie.
Średni koszt
przejechania 100 km
43,00 zł
Komentarze