Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 10134 usterek Filtruj
Nierównomierna praca silnika.
  • Fiat Seicento
  • silnik
Mam Seicento 1.1 55kM 1999r. Mam problem. Samochód po rozgrzaniu czasami traci moc. Usterka występuje najczęściej podczas zmiany biegów z pierwszego biegu na drugi lub drugiego na trzeci. Samochód traci moc i robi "kangurki" do momentu ponownej redukcji biegu na niższy i podwyższenie obrotów. Na biegu jałowym odczuwa się nierównomierną pracę...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przeciek wody.
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW 1997-2000
  • inne
Przeciek wody deszczowej do kabiny od strony kierowcy na wysokości mechanizmu wycieraczek.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Silnik gaśnie przy klimie.
  • Opel Astra F Kombi 1.6 i 16V 100KM 74kW 1994-2002
  • układ chłodzenia
Podczas jazdy z włączoną klimatyzacja na niskich obrotach gaśnie silnik. Dzieje się tak najczęściej podczas jazdy na luzie. Jest to trochę niebezpieczne na drodze.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zmiana baterii w pilocie cent. zamka.
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW 2001-2004
  • instalacja elektryczna
Po zmianie baterii auto przestało reagować na przyciski w pilocie. Nie da się wyłączyć alarmu i otworzyć auta z pilota. Prawdopodobnie przerwa w zasilaniu powoduje rozparowanie pilota z centralnym zamkiem. Otworzyć auto z kluczyka i pare razy przełączyć kluczyk w stacyjce. Po tej operacji powinny działać wszystkie przyciski z pilota.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Kontrolka - błąd silnika.
  • Renault Megane I Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1996-2000
  • układ napędowy
Często zapala się lampka na pulpicie, automat nie przekłada biegów - wysokie obroty. Czasem jednak silnik pracuje normalnie - biegi wskakują. Mechanik podłączył komputer, wymienił sondę lambdę i jakiś przewód, niestety historia się powtarza. Później mechanik-złodziej stwierdził, że trzeba wymienić elektrozawór - chyba od paliwa. Gdy przekręce...
Oczekuje na rozwiązanie
Falujący obrotomierz.
  • Renault Master II 2.8 TD 110KM 81kW 1998-2003
  • inne
Witam. Gdzie szukać przyczyny falowania obrotów na obrotomierzu. Silnik pracuje normalnie, tylko po uzyskaniu obrotow pow 2,5 tys obrotomierz skacze i faluje. Dodam, że w alternatorze wymieniano szczotki i pierścienie. Po mocnym naciągnięciu nowego paska na chwile się stabilizuje i po pewnym czasie od nowa żyje swoim życiem....
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy.
  • Volkswagen Golf II 1.8 90KM 66kW 1984-1991
  • silnik
Charakterystyczny świst przy zwiększaniu obrotów na każdym biegu.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem z zapłonem.
  • Fiat Punto I Hatchback 1.1 55KM 40kW 1993-1999
  • silnik
Witam. Ostatnio wziąłem od kumpla akumulator, w prawdzie używany, ale w lepszym stanie niż mój. Zanim go wymieniłem, autko nierówno pracowało, teraz ostatnio chciałem odpalić - zapalił i zgasł momentalnie od tej pory nie chce ruszyć. Dodam, że wymieniłem ostatnio 1 cewkę, bo mi się spaliła i silnik chodził na 2 garach, po wymianie wszystko było...
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Dławi się silnik.
  • Fiat Punto II Van 1.2 i 60KM 44kW 1999-2010
  • silnik
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moim punto. Zaczęło się od tego, że jak było trochę bardziej wilgotno w nocy, to rano samochód się dławił, gdy dawałem mu gazu, ale przechodziło to jak się rozgrzał. Teraz występuje to cały czas, nawet na wyższych obrotach. Myślałem, że to wina przewodów, po wymianie się pogorszyło i nierówno pracuje,...
Oczekuje na rozwiązanie
Gasnący silnik.
  • Ford Focus I Hatchback 1.8 TDCi 115KM 85kW 2001-2005
  • silnik
Podczas jazdy pod góre na 5. biegu z prędkością ok. 100 km/h silnik gaśnie i włączają się kontrolki od świec. Nie ma tego problemu na zwykłej drodze czy też na niższym biegu.
Problem rozwiązany
1 komentarz