Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 10151 usterek Filtruj
Jak wymienić czujnik temperatury zewnętrznej?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting
Wymiana czujnika temperatury zewnętrznej jest dość banalna. Elementem pomiarowym jest zwykły termistor NTC o rezystancji nominalnej (w 25°C) 1kOhm. Element taki można nabyć w większości sklepów z częściami elektronicznymi. Wymiarami zapewne nie będzie odpowiadał oryginalnemu czujnikowi, ale nie należy się tym przejmować. Cena takiego elementu...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Jak pozbyć się uciążliwych stuków?
  • Seat Ibiza III
chciałbym przedstawić Wam mój sposób na rozwiązanie stukania w okolicach lewego ucha. W mojej ibizie to pomogło. A teraz przejdźmy do rzeczy....jak ją używam od maja tak od jakiegoś miesiąca zaczęło dochodzić mnie dziwne "pukanie" w okolicach lewego ucha, które występowało przy wjechaniu w dołek lub np. przy energicznym ruszaniu lub hamowaniu....
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak wymienić klocki i tarcze?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting
1.Tarcze 239x20mm wentylowane (zewnętrzna ok 7,8 wew ok 4,9 mm) 2. Klocki 15mm (tak jak przy ABS chociaż go nie mam (katalogowo 19 mm !!!)) 3. Klocki zdejmuje się odkręcając 2 śruby osłonięte gumkami - za tłokiem (ampulowa 6) - uwaga - gumek się nie odrywa ! - kosztuje to 46PLN 4. Rozpychamy tłoki czymś miękkim np.drewnianym trzonkiem od...
Problem rozwiązany
Jak zdjąć tapicerkę drzwi?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.0 i 50KM 37kW 1999-2001
1. Odkręcić rygiel do blokowania drzwi. 2. Pod korbą otwierania szyby jest pierścień, korbę skierować w stronę tyłu samochodu, a pierścień odepchnąć w stronę przodu, powinien odskoczyć. Wyjąć do siebie korbę. 3. Przy klamce znajdują się dwa plastiki. Za pomocą śrubokręta należy je podważyć i wyjąć. Trzymają się na zatrzaskach. 4. Pod spodem...
Problem rozwiązany
Jak pogłębić kieszeń na radio?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.0 i 50KM 37kW 1999-2001
1. Odkręcić dwie śruby znajdujące się u spodu środkowej konsoli. 2. Odkręcić dwie śruby znajdujące się we wnętrzu kieszeni na radio, po bokach. 3. Delikatnie zdjąć pokrywę konsoli od dołu. Trzyma się na kilku zatrzaskach. Należy szczególnie uważać na górną część. 4. W środku znajduje się plastikowy „krzyżak” przymocowany dwoma śrubami na...
Problem rozwiązany
Jak wyciszyć drzwi?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.0 i 50KM 37kW 1999-2001
Jak już uda się rozkręcić drzwi, nic nie stoi na przeszkodzie aby je wyciszyć. Poprawia to jakość i dynamikę dźwięku wydobywającego się z głośników i ogólnie (oraz zauważalnie!) wycisza samochód. Po zdjęciu tapicerki z drzwi należy ostrożnie odkleić folię. Trzeba też wyjąć z zatrzasku linkę od otwierania drzwi, oraz usunąć sam zatrzask. U...
Problem rozwiązany
Jak naprawić zacinającą się klamkę bagażnika?
  • Seat Ibiza II Hatchback Facelifting 1.0 i 50KM 37kW 1999-2001
Jakiś czas temu zatarła mi się klamka bagażnika i przestała obijać. Winę za to ponosi zabrudzona (zardzewiała) oś klamki. Smarowanie WD40 dało efekt połowiczny. Najlepszym rozwiązaniem jest rozkręcenie klamki, przeczyszczenie i nasmarowanie. 1. Zdjąć osłonę z pokrywy bagażnika (3 śruby: 2 pod zaślepkami, 1 w głębi uchwytu). 2. Chwycić za...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Jak poprawić płynność pracy szyb elektrycznych?
  • Daewoo Lanos
Problem polegał na tym, że szyby czasami się zacinały w połowie wysokości. Powodem były zabrudzone (brud z jezdni), pokryte welurem szyny po których szyba się porusza. Rozwiązanie jest bardzo proste: szyny smarujemy starym mydłem. Chodzi o to, żeby mydło było cienkie i głęboko weszło w rowki w szynach.
Problem rozwiązany
1 komentarz
wyswietla się informacja aby dolać 1 l oleju po przejechaniu 1500 km
  • Audi Q5 I SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW 2008-2012
  • inne
w serwisach Audi zapewniono mnie że to taki silnik i wszystko jest ok.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Jak naprawić pasy bezpieczeństwa?
  • Ford Mondeo III
Opis zjawiska: ========== Nie można wyciągnąć lewego lub prawego tylnego pasa bezpieczeństwa. Rozwiązanie problemu: ================= 1. Zatrzasnąć (docisnąć) mocno oparcie tylnych foteli. lub 2. Ustawić samochód poziomo. Podczas postoju na stromym wzniesieniu pasy tylne mogą się blokować.
Problem rozwiązany
1 komentarz