Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 10134 usterek Filtruj
Przy prędkości 120 na autostradzie samochód samoistnie zaczął hamować do 0....
  • Citroen C-Crosser
  • układ hamulcowy
  • 180 tys. km
Przy prędkości 120 na autostradzie samochód samoistnie zaczął hamować do 0....
Problem rozwiązany
1 komentarz
Check engine
  • Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 158KM 116kW 2020-2021
  • układ wydechowy
  • 6 tys. km
Po około 6000km przebiegu okresowo zapalała się kontrolka Check engine. Samochód przechodził w tryb awaryjny.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Rdzewiejący bak paliwa
  • Audi 100 C4 Avant
  • układ wtryskowy
  • 208 tys. km
Przy wymianie pompki paliwa zauważyłem u siebie rdzewiejący bak, wygląda jak by ktoś brunatnym piaskiem posypał bak w środku. Co do samej pompki paliwa, uważam że trzeba zainwestować w oryginalna VDO lub Bosch, zamienniki są głośne. Słychać to najbardziej w garażu lub przy ścianie obok auta, w środku nie jest źle.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Praca silnika
  • Volkswagen Polo III Hatchback 1.0 50KM 37kW 1996-2001
  • silnik
  • 293 tys. km
Gdy jadę do pracy to przez 20km mi wariuje brakuje mocy i nie przyspiesza odpowiednio a jak przekrocze te 20 km to jakby zyskuje moc normalnie pracuje a terperatura wzrasta jak cholera był u mechanika 6 mc jedynie to szkody wyrządzili zarysowania i odpryski na szybie i wgniecenia na drzwiach do tego zamki popękały się zrobiły zyskiem dla mnie a...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Okresowe szarpanie, nierówna praca, dymienie
  • Mercedes Vito W447 Tourer Długi 2.1 116 CDI 163KM 120kW 2014-2019
  • silnik
  • 144 tys. km
Objawy -Szarpanie przy przyspieszaniu 20 000-87000km -Szarpanie i gaśniecie silnika 87000-144 000km wzrost spalania paliwa, zwiększona ilość cykli wypalania DPF, -j.w. plus dymienie na biegu jałowym na biało/szary, pod obciążeniem na niebiesko - dodatkowo duży wzrost spalania, 2/3 razy większa konsumpcja adblue. Check engine na 111 000km...
Oczekuje na rozwiązanie
Szarpanie i nierówna praca podczas hamowania silnikiem przy częściowym otwarciu przepustnicy.
  • Mercedes Vito W447 Tourer Długi 2.1 116 CDI 163KM 120kW 2014-2019
  • silnik
  • 20 tys. km
Serwis przy trzecim podejściu gdy szarpania się nasilały zmienił oprogramowanie z dłuższą zwłoką czasowa między zmniejszeniem otwarcia przepustnicy a rozpoczęciem procesu odzyskiwania energii. Problem częściowo rozwiązany ale szarpanie nadal występuje (prawdopodobnie ma związek z kolejną postępującą i nierozwiązaną usterką).
Oczekuje na rozwiązanie
Odpalanie
  • Opel Vectra B Sedan 2.2 DTI 16V ECOTEC 125KM 92kW 2000-2002
  • silnik
  • 250 tys. km
Samochód ma problem odpalić jak postoi dwa dni, żeby odpalił trzeba dodać gazu bądź psiknąć plakiem. Jak odpalam go codzienne to ruszy za pierwszym razem przy czym ma taki moment że drży jakby miał zgasnąć ale chwila i normalnie chodzi. Myślałam że to kwestia cofania się paliwa jednak zaworek zwrotny już ma .
Oczekuje na rozwiązanie
problem z odpalaniem
  • Toyota Proace City Verso Standard 1.2 D-4T 130KM 96kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
jestem nieszczęśliwym posiadaczem proacecity 1,2 benzyna 2020 - nowy prosto z salonu ,przez rok to było to auto moich marzeń-"lać i jeździć" ,pare dni przed pierwszym przeglądem (sierpień 2021- przebieg "na wtedy"8tyś ) auto nas zaskoczyło -nie chciało odpalić , wzywamy ASO -przyjechali podpięli boostera i na kablach odpalili ...podjechałem do...
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Drgania silnika
  • Renault Laguna II Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW 2002-2007
  • układ napędowy
  • 307 tys. km
Silnik po włączeniu zaczyna mocno drgać, faluje na obrotach, po przekroczeniu 2 tys obrotów zaczyna migać check engine, a na ELMie wyskakuje błąd układu napędowego p0300. Co prawda na wyższych obrotach drgania są mniej odczuwalne, ale mimo wszystko czuć, że coś go boli. Jak narazie wymieniłem zestaw cewek, niestety okazuje się, to nie to....
Oczekuje na rozwiązanie
Drgania silnika
  • Renault Laguna II Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW 2002-2007
  • silnik
  • 307 tys. km
Silnik po włączeniu zaczyna mocno drgać, faluje na obrotach, po przekroczeniu 2 tys obrotów zaczyna migać check engine, a na ELMie wyskakuje błąd p0300. Co prawda na wyższych obrotach drgania są mniej odczuwalne, ale mimo wszystko czuć, że coś go boli. Jak narazie wymieniłem zestaw cewek, niestety okazuje się, to nie to. Zamierzam sprawdzić...
Oczekuje na rozwiązanie