Od jakiegoś czasu mam ten sam problem. Przy lekkim dodawaniu gazu samochód szarpie/przerywa w zakresie1800/2000 obr. Dodam ze DPF został usuniety, ustawiona ponownie geometria turbo ale nic to nie pomogło. Co to może być? Silnik 2,0 crdi VGT 140 km
Opisany problem jest przez EGR. Będzie zapchany albo do wymiany. Prosty test podczas jazdy włącz klimatyzację jeśli mniej szarpie przy 1800/2000 obr. lub już wcale to na 100% EGR. Dlatego że podczas działania klimy jest zamknięty.
Problem z odpalaniem tak samo sprawdzić z klimatyzacja i bez. Jeśli jest różnica to wina EGR.
witam. moje 2,0 crdi 140 kM z 2006 roku, w zakresie ok 2000 obr/min pojawia się klekotanie zaworów /100 tys. przebiegu/, co mnie denerwuje. Czy te silniki posiadają manualną regulację luzu zaworowego, czy samoregulatory hydrauliczne?Mógłby ktoś podpowiedzieć co to może być? Z góry dziękuję.
Auto spisuje się świetnie, dobrze wybiera nierówności na naszych drogach, przyśpieszenie na poziomie 11-12 sek., duży moment obrotowy sprawia, iż jest ono elastyczne i dynamiczne. Łatwy do pokonywania miejskich krawężników (co cieszy, bo nie trzeba jeździć objazdami ;) ), a jego duży promień skrętu, sprawia, iż parkowanie nigdy nie jest uciążliwe.
Komentarze
Problem z odpalaniem tak samo sprawdzić z klimatyzacja i bez. Jeśli jest różnica to wina EGR.