Szukaj

trzeszczący pedał sprzęgła
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020

  • Autor: fracz
  • Kategoria: wnętrze
  • usterka fabryczna
pedał sprzęgła trzeszczy/stuka podczas wciskania
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 49
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Pęknięta część plastikowa trzymająca sprężynę . Po zgłoszeniu usterki do serwisu są dwie opcje . 1) wymiana samego plastiku koszt 16 zł (części) 2) wymiana plastiku plus całego pedału sprzęgła - jeżeli bez tego plastiku jeździ się długo to sprężyna wyrabia pedał i nałożenie na wyrobiony pedał tego plastiku spowoduje ponowne jego pęknięcie po kilku naciśnięciach wtedy koszt samego pedału to 180 zł plus trzeba godziny na jego całe zdjęcie i zdemontowanie osprzętu( koszt całej operacji w serwisie Warszawskim to (800 zł) . W wersji po faceliftingu zrezygnowano z tego plastiku na zbyt duża ilość usterek - a najlepsze jest to że nie dają gwarancji na długie działanie po całej wymianie - ten plastik pęka od tak .
Odpowiedz
Mam tak samo przy puszczaniu sprzęgła. Dźwięk jakby sprężyna. Potrafi to zamęczyć a momentami jest cisza. Nie ma zasady czy ruszam, czy przejechałem tysiąc km.
Odpowiedz
U mnie to samo pedał trzeszczy
Odpowiedz
Zgłoś do serwisU Hyundaia to wymienia Ci plastikowy element za 10 zł oryginał i po problemie. Zobacz czy np na wycieraczce nie masz pozostałości które ci odpadły z pedału - biały plastik.
Odpowiedz
Problemem jest pękajaca plastikowa osłona sprężyny przy pedale sprzęgła.
Odpowiedz
u mnie tez pojawil sie ten trzask przy 2000km rozwiazaliscie jakos ten problem?
Odpowiedz
Zgłoś do serwisU Hyundaia to wymienia Ci plastikowy element za 10 zł oryginał i po problemie. Zobacz czy np na wycieraczce nie masz pozostałości które ci odpadły z pedału - biały plastik.
Odpowiedz
Takie trochę mam wrażenie jakby ten miał dwumas a tamten nie. Może się mylę.
Odpowiedz
Miałem i30 z 2018 roku i też było tak z pedałem jakby się zawieszała sprężyna od pedału. Nie miał tak zawsze ale raz na jakiś czas. Teraz kupiłem ten sam model z 2019 roku i wydaje mi się, że jest zupełnie inne sprzęgło. Po pierwsze pedał inaczej chodzi, jakby jeszcze lżej i na razie nie zauważyłem tego stuknięcia, po puszczeniu sprzęgła dużo później łączy łączy się skrzynia z kołem zamachowym i nie ma tego wrażenia podwójnego docisku. Jednak czasem trochę szarpnie. Mam też wrażenie, że skrzynia jest trochę inna, bo biegi wchodzą inaczej, a sterowanie silnika też jest inne. Poprzedni egzemplarz po włączeniu sprzęgła trzymał obroty na danym poziomie przez chwilę, a ten od razu zmniejsza. Może stąd te szarpnięcie nieraz. Niby ten sam model, z tym samym silnikiem a wrażenie z pracy napędu zupełnie inne. Na razie mam wrażenie, że trochę lepsze.
Odpowiedz
Hyundai i30 III Hatchback