Szukaj

falujące obroty na wolnym biegu spadają do 1000 i podnoszą sie do 2000
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020

  • Autor: pieczka
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 18 tys. km
po rozgrzaniu samochodu w czasie jazdy po wysprzęgleniu auta obroty spadają do 1000 i podnoszą się do 2000 a najbardziej to widać przy włączonej klimatyzacji

Komentarze

Mam to samo, od nowości nieraz się tak zachwuje. Zgłaszałem to podczas przeglądu gwarancyjnego po dwóch latach, wgrywali jakieś oprogramowanie, ale ta usterka nie znikła. Zdarza się to sporadycznie, choć nieraz podczas jazdy cały czas to występuje. Nie jest to dokuczliwe bo tylko to widać na obrotomierzu, nie słychać bo inne chałasy podczas jazdy są głośniejsze, i może dlatego nie mobilizuje to do dalszego działania.
Odpowiedz
Prawdopodobnie mogą to być wadliwe świece zapłonowe, mam diesla 1.6 128km falujące obroty. Serwis ściemniał więc sprawdziłem sam i trafiłem. A przy okazji wiem czemu unikają problemu. A to dlatego, że świece nawet przy małym przebiegu się zapiekają i grozi to ich urwaniem przy wymianie. A to są koszty, jest to wada fabryczna!!!
Odpowiedz
Mam to samo. Zgłaszałem do centrali Hyundaia w odpowiedzi usłyszałem że to taka specyfika tego modelu. Jak dla mnie to nigdy się z czymś takim nie spotkałem tym bardziej w Nowym samochodzie. Moim zdaniem błąd tkwi w oprogramowaniu komputera ale nie chcą się do tego przyznać bo musieli by zrobić akcje przywoławczą a to duże koszty. Jeśli macie podobny problem to zgłaszajcie to do centrali to może ich coś ruszu.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Hatchback