SLyszałem że problem może dotyczyć immobilaizera. W momencie przekręcenia kluczyka 1x powinna się zapalić kontrolka immobilaizera, jeśli tego nie ma nie ma sensu próbować kręcić kluczykiem dalej. Trzeba wyciągnąć kluczyk i włożyc ponownie.
Ponoć sprawa dotyczy ew problemów z łapaniem zasięgu kluczyk-antena immobilaizera. Czasem wymieniają antene, czasem przeprogramowują immobilaizer. Są różne szkoły ale o tym czytałem na jakimś i30-forum.
Kluczyk i30 jest b.delikatny i przy ew upadku może nastapic uszkodzenie nadajnika w kluczyku i może działac wadliwie !
A wiec jeśli kontrolka immobilaizera na zegarze w postaci "kluczyka" się pali wówczas nie ma problemów i wtedy palimy 30-ke w innym wypadku wyciąg kluczyk i włóż spowrotem. Swego czasu wymieniana byłą serwisowo wiazka przewodów do stacyjki, może to też cos miało z tym wspólnego !
do elelf - wiesz, który przekaźnik? U mnie w serwisie dołożyli, nie wymienili(?!), przewody do świec żarowych, ale przy ujemnych temperaturach dalej muszę piłować rozrusznik.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu