Szukaj

sprzęgło
Hyundai Elantra VI Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW 2016-2019

  • Autor: gość
  • Kategoria: silnik
  • usterka fabryczna
wadliwe sprzęgła na zimnym silniku trzęsie kabiną i szarpie wymiana sprzęgła pomogła na 1000 km
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 17
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

U mnie występują identyczne wibrację. Do tego szarpie podczas dodawania gazu, redukcji biegów oraz hamowania w okolicach 1100 obrotów. Auta ma 26 miesięcy i 26000 przebiegu. Szarpanie pojawiło się pół roku temu, wibracje pierwszy razm poczułem po około roku. Zgłaszałem problem do ASO wiele razy, ale nie potrafia wskazać gdzie leży problem. Poszedłem o krok dalej i z tytułu rekojmi zażądałem wymiany na wolny od wad. wg nich auto nie posiada usterek i odmówili. Proponuje zebrać się i wspólnie uderzyć do Hyundai o rozwiązanie tego problemu.

Podaje swój email: furcatomasz@gmail.com
Odpowiedz
Ja mam tak że jak na biegu jałowym przygazuje tak do 4tys. obrotow i puszcze gaz to przy ok. 3tys. obrotow pojawiają się przez chwile wibracje/drgania, widać to zwłaszcza jak się otworzy drziw kierowcy i czuc tez mrowienie po siedzeniu? Tez tak masz?
Odpowiedz
Mam Hyundai Elantrę VI Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW rok 2019, przebieg ok. 9 tys. km i nic się nie dzieje, przy obrotach nawet 1500 rpm piąty czy szósty bieg bez żadnych drgań i stuków. Przy przyspieszaniu nic nie trzęsie do 6500 rmp. W korku na dwójce bez gazu normalnie jedzie bez drgań nie ma z tym żadnych problemów. Przy ruszaniu zero szarpnięć i problemów, bez falowania obrotów. Jestem w szoku czy te problemy dotyczą pojazdów z większym przebiegiem? Jeżdżę głównie w mieście.
Odpowiedz
nie sprzęgło mi się posypało przy 5000 tyś km na wolnych obrotach dodawaj gazu w zakresie 1500-2500 i zobacz
Odpowiedz
Jarku nie ma szans żebyś tego nie miał. Podnieś machę i niech ktoś leciutko, powoli naciska na gaz żeby było 2250, 2500 rpm. Wystarczy spojrzeć na poduszkę silnika jak się szarpie. Sprawdzilem w serwisie kilka Elasiek i wszystkie mają to samo. Przebieg u mnie teraz 13000 km. Elka ma to od początku.
Odpowiedz
Witam.Mam elantre z 2016r. Salon od nowości. W grudniu 2019r. Na wymianie opon w salonie zgłaszałem zgrzyty przy skręcaniu kierownica w obie strony podczas ruszania i czasami w czasie jazdy w zakrętach.Niby przedmuchali wyczyścili układ kierowniczy i było ok.W sierpniu po serwisie rocznym i wymienieniu opon na nowe wielo sezon strzykanie wróciły. Czy może to być spowodowane poluzowaniem jakiś śrub w układzie czy co innego? Pytałem 2 znajomych mechaników podejrzewają że to maglownica. Czy w salonie mogą mnie zbywać? Elantra jest jeszcze na gwarancji co redzicie? Z góry dziękuję.W chwili obecnej mam 66tys przebiegu i do tej pory nie narzekałem.
Odpowiedz
Witam Jest to przekładnia ślimakowa i u mnie to wymienili w ramach gwarancji.
Odpowiedz
Witam, u mnie pojawiły się piski na sprzęgle podczas jazdy na biegu, przy wciśnięciu sprzęgła piski ustępują zmiana biegu "zrzucenie sprzęgła" pisk na biegu powraca być może łożysko oporowe(mechanicy serwisu hundai nie są pewni)za 2 tyg umówiony jestem na rozebranie sprzęgła, oględziny i walkę o naprawę na gwarancji. Moja Eśka 2017 rok 52000 przebieg w terenie płaskim miejsko-wiejskim. co do szarpania trochę szarpie od samego początku ale nie ma jakiejś masakry w porównaniu z innymi autami
Odpowiedz
Przy jakim przebiegu?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Hyundai Elantra VI Sedan 1.6 MPI 128KM 94kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai Elantra VI Sedan