- Autor: Krzysztof
- Kategoria: inne
- usterka fabryczna
W mojej JAZZ 1,3 CVT od nowości jest problem jakości dźwięku zestawu głośnomówiącego.
Otóż połączenie telefonu z honda connect jest szybki i nie zrywa, ale bardzo mocno dokucza mi jakość rozmów podczas jazdy. Rozmówcy skarżą się że mnie zrywa lub dźwięk jest pogłosu metalicznego. NIE DA SIĘ CZASAMI ROZMAWIAĆ.
Zmieniałem telefony na inne modele z różnymi systemami android i nic
Jest to tak wkurzające (drobny problem) , że wiem , że nie kupie już nigdy hondy, choć jako samochód jest OK. Od strony niezawodności i mechaniczki nie narzekam.
Taka duperela potrafi tak obrzydzić markę. Jest to bardzo przykre.
Nadmienię , że z tą usterką (sprawą) byłem w serwisie ASO dwa razy i mnie zbyli. Pisałem do Hondy Polska i też mnie zbyli w żaden sposób nie pomagając. Myślałem, że chociaż skierują mój samochód do jakiegoś sprawdzonego serwisu.
Najlepsze było jak uczył mnie Pan jak się łączyć bezprzewodowo i powiedział, że podczas rozmowy poprzez zestaw musze mieć w telefonie wyłączone wi-fi bo wtedy system Connect może , źle działać. Uśmiałem się mówiąc że mamy XXI wiek.
Ręce mi opadły i żyje z tym felerem.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 3
Nie wystąpiła: 0
Średni koszt
przejechania 100 km
29,00 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu