Szukaj

Indywidualne usterki Honda

Podsumowanie 248 usterek Filtruj
"świszczenie" turbiny lub czegoś w silniku przy dużych prędkościach (140km/h i powyżej) podas przyśpieszania i zwalniania.
  • Honda CR-V V SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW 2018-2022
  • silnik
  • 60 tys. km
świszczy turbina lub coś w osprzęcie silnika podczas dynamicznego przyśpieszania i zwalniania przy dużych prędkościach 140km. Serwis mówi, że nic nie wyskakuje, żaden błąd. A podczas jazd z prędkością do 110km/h nic takiego się nie dzieje. Tak więc formalnie problemu nie ma choć jest.
Oczekuje na rozwiązanie
Przekaźnik 54.1
  • Honda Civic VIII
  • lpg
  • 1000 tys. km
Model 3d Honda Civic 1.8 gaz mam problem z wyładowaniem błędu 54.1 że jest uszkodzony i do tego jest puszczony jeden kabelek na jeden pin z instalacji gazowej czekam na pomoc z góry dziękuję
Oczekuje na rozwiązanie
nie działa bateria
  • Honda Insight Hatchback Facelifting 1.3 IMA CVT 88KM 65kW 2012-2013
  • instalacja elektryczna
  • 80 tys. km
Nie działa poprawnie bateria, podobno konieczna wymiana?
Oczekuje na rozwiązanie
hałasujący wentylator nawiewu dmuchawa
  • Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2015
  • inne
  • 51 tys. km
Wentylator nawiewu zaczął głośno pracować krótko po upływie gwarancji producenta na samochód. Diagnoza - uszkodzone łożysko wentylatora.
Problem rozwiązany
1 komentarz
ZAPŁON
  • Honda City V 1.4 i 83KM 61kW 2002-2011
  • silnik
  • 171 tys. km
OD 3 LAT COŚ LEKKO SZARPAŁO SILNIKIEM, POMAGAŁO WYMIENIANIA 8 ŚWIEC ZAPŁONOWYCH CO ROK. MINĘŁO W SUMIE 14 LAT I DOSZEDŁEM ŻE PRZYCZYNĄ BYŁY CEWKI ZAPŁONOWE. SERWIS HONDY ZA WYMIANĘ ZAŻĄDAŁ 5.300 zł. SAM KUPIŁEM 8 szt. FIRMY MAXGEAR ZA 670zł. i SAM WYMIENIŁEM. PRZEJECHAŁEM JUŻ NA NICH PONAD 2000 km. I NIC NIE ODCZUWAM, TYCH SZARPNIĘĆ. CEWKI...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Zepsuta stacyjka
  • Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012
  • układ kierowniczy
  • 155 tys. km
Po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu, czuło się, że klucz gdzieś haczy. Po pewnym czasie klucza nie szło włożyć, a kiedy już wszedł, nie można było przekręcić, co oznaczało, że auta nie można było uruchomić. Był to trzeci dzień urlopu w Austrii, do domu prawie 700 km. Było to w Salzburgu.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Dziwny odgłos od 2500 obrotów do 2800 na 3. biegu
  • Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019
  • silnik
  • 40 tys. km
Dziś rano jadąc do pracy zwróciłem uwagę na dziwny dźwięk, który sie pojawiał od 3. biegu i wyżej między 2500-2800 obrotów. Przymominalo mi to dzwonienie.... problem w tym że na początku miesiąca mi skończyła gwarancja. W trakcie jazdy wyłączyłem Klima jak i nadmuchu, jednak dźwięk sie nadal pojawiał...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Check engine i przechodzenie na tryb awaryjny
  • Honda Jazz II 1.2 78KM 57kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
  • 190 tys. km
Pewnego dnia zapalił mi się check engine i silnik przeszedł w tryb awaryjny. Jakoś się dokulaliśmy do celu ale baaardzo wolno.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Blokowanie skrzyni biegów
  • Honda CR-V I 2.0 16V RD1 128KM 94kW 1995-1999
  • układ napędowy
  • 100 tys. km
Auto z 1997 roku przebieg 277 000 po oko 40 min jazdy nie wchodzą biegi trzeba poczekać aż trochę ostygnie i wszystko wraca do normy
Oczekuje na rozwiązanie
Skrzypiące siedzisko fotela kierowcy
  • Honda Civic X Hatchback 5d Facelifting 1,5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2020-2021
  • wnętrze
  • 12 tys. km
Fotel kierowcy zaczął skrzypieć na nierównościach. Dźwięki przypominały jak to powiedział serwisant "skrzypiący tapczan".
Problem rozwiązany
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek