Silnik zużywa znaczne ilości oleju ok 0,8l na 1000km
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 49
Nie wystąpiła: 43
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
G F
ponad rok temu
0
Moja trzecia chonda dlatego że szukałem Black Edition 2. 0 BĘZYNA jeżdżę na LPG stag plus sHonda CRV 2018r olej 0W30 MOTUL ostatnio 14tys 0 dolewki od wymiany do wymiany wiem za dużo km zapomniałem norma 10 tys płukanka K2 POLSKA marka K2 SUPER polecam
Honda 2.0 benzyna 2010 rok, pierwszy właściciel. W okresie docierania skonsumowała 0,4 l oleju, pierwsza wymiana po 1000km, i od tej pory nie ma potrzeby dolewania między wymianami. Jeździła na 5w40 i 5w30.
2,0 185 tys km od poczatku na gazie . odkad ja kupilem miala 150 tys km zuzywa 0,4-0,5 ltr na 1000km
Testowalem rozne typy oleju, niczego to nie zmienilo
Mam Hondę od pół roku i rzeczywiście lubi się napić oleju na 1000 km myślę że około 100 ml może trochę mniej. Obecnie jeżdżę na Castrol EDGE. Zastanawiam się nad zmianą na inny.
Moja Honda crv z 2009r. zuzywa około 100ml na 1000km, po 106 tysiącach padła sprężarka (autko wyło jak karetka) - po otwarciu wyglądała jakby ktoś do niej z wiatrówki strzelał, naprawa wraz ze szlifowaniem głowicy, wymianą panewek (zużyte), pierścieni - 6500,00 w serwisie alternatywnym.
Dodam że sznowałem turbinkę, zawsze czakałem ok 30-45s aż zejdzie z obrotów przed wyłączeniem silnika, na zimnym silniku gwałtownie nie przyspieszałem. Zastanawiam się co może być przyczyną? Gdzieś słyszałem że nie powinno się oleju dolewać na gorącym silniku (zawsze dolewam niezwłocznie), czy to mogło spowodować taką usterkę?
Honda CRV 2.0, benzyna, 2009r.,76 000 km przebiegu. Zużycie oleju 0,5l na 800-1000km z tendencją wzrostową. Auto serwisowane w ASO Honda na ul.Malowniczej w W-wie. Mili panowie z tego serwisu mówią, że to normalne. Auto służbowe więc tak nie boli, ale gdyby ktoś kupował coś takiego prywatnie to ....... Wcześniej jeździłem Passatem 2.0 TDI (170KM) dość dynamicznie i dolewałem 0,5-1l oleju między przeglądami. Ale CRV ogólnie całkiem sympatyczne auto.
Honda CR-V 2,2disel z 2010 r. Zużycie oleju 0,35 l (Shel oryginalnie zalany) na 1000 km W zasadzie nie ma różnicy czy jazda wolna czy szybka. W ASO powiedzieli, że zgodnie z instrukcją silnik może zużywać 1l oleju na 1000 km. Coś niesamowitego, tak "marka" - może ktoś z pracowników HONDY coś doradzi. Wcześniej miałem skodę 1,4 tdi zrobiłem 170 tyś km i dolewałem 0,5 l na 15 000 tyś.
Jeżdżę CR-V od 5 lat, benzyna. Jeździłem na oleju 0W40 a teraz od 90 tys. km przebiegu na 0W30. Nie wiem co to znaczy myśleć o oleju, albo go dolewać! Jedno zrobiłem, po przejechaniu 1000 km zmieniłem olej, aby dać silnikowi czysty oddech. Serwisuje auto w Austrii i Niemczech.
Witam mam CRV 2.2 diesel przebieg 16000km.Zdecydowanie zgodzę się z Pawłem, czy łyka olej zależy od stylu jazdy,czy jest kręcona ponad 3.5tys.obrotów(autostrada).Dalej mogę dodać że bardzo ważne jest żeby została dobrze dotarta wtedy nie ma problemu z nadmiernym braniem oleju.Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego urzytkowania HONDY
Honda CR-V 2.2 diesel, wymiana oleju co 20 tys. km, Castrol long edge turbo diesel 0W30, od wymiany do wymiany nie dolewam nic. Zależy to zapewne od stylu jazdy no i napewno parametrów oleju.
Witam 3 marca 2010 miałem 1 przegląd w ASO w Płocku i niesamowicie wzrosło mi spalanie .Przed przeglądem kształtowało się na poziomie 9-11L/100 km teraz jest 13-14 niewiem co się stało może wzbogacili mi mieszankę przy podłączeniu komputera
Witam wszystkich użytkowników CR-V. Jeżeli ktoś serwisuje swoją Hondę w dobrym serwisie to dawno problem zużycia oleju ma zażegnany. Tak samo jeżeli kontrolka oleju zapala się a poziom oleju jest prawidłowy.
Każdy silnik bierze olej, jeżeli go nie ubywa znaczy że do oleju dostaje się paliwo. Nowoczesne diesle biorą go więcej - tak już ich jest konstrukcja. A pomorańczowa kontrolka zapala sie przy spadku o 1/3 poziomu od maxa, żeby sobie nie zrobić kuku
Jeżdżę Passatem`06 2,0TDI 140KM od nowości - teraz mam 150tys i regułą było i jest dolewanie 1 litra oleju pomiędzy przeglądami (co 15tyś). Myślałem, że może teraz Honda, ale jak widzę, znów musiałbym wozić 1 litr oleju w bagażniku... Nie uśmiecha się mi się to!
39.500 - od 20.000 dolałem w sumie 0,6l i teraz mi się zaświecił (choć po ostygnięciu lampka -bursztynowa - gaśnie a na bagnecie mam połowę poziomu miedzy min. a max.
silnik 2,2 diesel
Posiadam crv z silnikiem diesla. Przejechałem 52 tyś. km. Problem brania oleju istnieje od nowości 0.6litra/1000 km i się nie zmienił. W serwisie ignorują temat mówiąc, że tak może być.
Mam Diesla 2008r. Zaobserwowałem, że zużycie oleju zależy zdecydowanie od techniki jazdy. Jeżdząc szybko 140-180 po autostradach (nie naszych niestety) zużycie oleju faktycznie występuje (paliwa zresztą też) ;) nawet do zapalenia się zółtej kontrolki niskiego stanu. A kiedy jeżdzę spokojnie sobie po mieście + troszkę tras, oleju bierze minimalną ilość. Na 20000 wystarczy dolać litr. I to chyba jest normalne w dieslu. Kiedy miałem Accorda z silnikiem 1.8 benzynę, zużycie oleju było dużo mniejsze :) pozdrawiam wszystkich :)
Przejechalem ponad 50000km .Kontrolka poziomu oleju zaświeca się żadziej po przejechaniu około20000km.Od przegladu do przegladu dolewam okolo 1l oleju .
Jeżeli jest to silinik diesla to jest to normalne. Miałem analogiczną sytuację. Po telefonie do serwisu zostałem " zaproszony " na uzupełenie oleju silnikowego. Przy nowym samochodzie wlewany jest inny olej i po 10.000 jest wymieniany. Wbrew informacjom przekazywnym przez pracowników salonów sprzedaży problem znikającego oleju w silniku diesla nie znika po wmianie owego "pierwszego" oleju.
Witam,
przejechałem 10000 km i zaświeciła kontrolka ciśnienie oleju, okazało się że poziom oleju jest poniżej dolnej granicy, mam pytanie? czy to jest normalny objaw, samochód jest na gwarancji, jak należy postąpić? jeżeli ktoś się spotkał z tym problemem proszę o informację.
Pozdrawiam
Przejechalem 4 tys km i musialem dolac 0,5 l, w serwisie powiedzieli, ze to normalne w niedotartym silniku i tak bedzie do pierwszego przegladu, zobaczymy
Panowie z serwisu uczulali mnie, że silnik może brać olej i w związku z tym powinienem za kazdym tankowaniem sprawdzac poziom oleju. Przejechalem jakies 35.000 i jak do tej pory nie musialem dolewac nawet 100 w okresie 1 przegladu. Obecnie zagladam na bagnet oleju jak myje autko ale nie widze niepokojacych sygnalow. Mysle ze nadmierne ssanie oleju to poroblem z silnikiem, sposób na wlanie gorszego olueju to czysta glupota to tak jakbym dal uszczelniacz do silnika. Silnik Hondy to tylko pelny syntetyk i nie rozumie jak moze polsyntetyk kosztowac 2 razy wiecej niz syntetyk. Chyba ze ten preferowany to nie półsyntetyk a pelny syntetyk 5W-50 kiedyś spotkałem sie ze stwerdzeniem ze to półsyntetyk. Fakt, że słyszałem o ssaniu oleju ale nikt ze znajomych który ma diesla 2.2 tego nie potwierdził.
Silnik zużywa olej. Średnio 100 ml. na 1000 km. W salonie sprzedawcy zapewniają że silnik zużywa olej tylko do pierwszej wymiany tj. do 10.000 km. Inną wersję podają Panowie z serwisu. W serisie oferują możliwość zalania oleju półsyntetycznego - cena za litr x2. Wtedy problem znikającego oleju ma ustać. Teorie ww. Panów na temat oleju są dwie- jeździ Pan za szybko, turbina spa;a olej. Odnośnie komentarza zytnika. Mam samochód nie cały rok.Przejechałam 27 tyś km. Po przejechaniu w mieście 7000 km. musiałem dolać ostatnio 700 ml. Jeżeli serwis przy wimianie oleju postąpi prawidłowo to można nie sprawdzać oleju do czasu gdy zapali się kontrolka oleju. Przy wymianie silnik po zalaniu oleju i odpaleniu silnika samochód powinien odstać około godziny czasu i powinno się dolać oleju do górnego stanu.
Honde mam drugi rok. Przez ten czas -szczerze tylko raz sprawdziłem stan oleju.Nie dolałem kropli oleju. W styczniu miałem przegląd przy 20 tys przebiegu. I nadal bede trzymał sie tej zasady.Rafa ma rację.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu