Zimą samochód nagrzewa się po przejechaniu 20 km.
Jest to wynik fatalny. Na krótkich trasach w mieście nie nagrzewa się .
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 5
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Jurek
ponad rok temu
0
Posiadamy w rodzinie 2 Hondy CR-V, Jeepa, Skoda octavia. W starszej Hondzie r2009: kapiąca woda z tylnej klapy po deszczu, napęd na tylną oś załącza się automatycznie zbyt pużno po poślizgu -powinien być włączany ręcznie albo bez napędu na tylną oś. bo jeśli nie używany poślizg olej w tylnym moście gęstnieje i trzeba go wcześniej wymieniać dlatego zimą trzeba koniecznie się poślizgać. Opony trochę głośne przy większych szybkościach dlatego należy dobierać ciche opony. Po za tym auto idealne 160 tys. żadnej naprawy, pod względem awaryjności przebija Jeepa, Skodę i wiele innych marek.
Mam problem Honda Crv 2007 BENZYNA.Ciepłe powietrze raz leci za chwilę wieje zimnym.Jest też objaw ze ciepło leci z nawiewne z prawej strony a zimne z lewego.
macie hondy crv w dieslu, a nawet nie wiecie że jest tam takie rozwiązanie jak odwrócone działanie układu klimatyzacji i zamiast chłodzić powietrze - ogrzewa je, i już po odpaleniu silnika w zimie w dieslu leci ciepłe powietrze, no ale jak się instrukcji obsługi nie czyta to trudno coś poradzić na takie lenistwo.
Tak,chcę mieć szybko ciepło w zimie nawet kosztem większego zużycia paliwa. Oczywiście zgadzam się z ARO, że w dieslu nie jest to taka prosta sprawa. Na szczęście mam ogrzewane fotele i problem jest mniej odczuwalny. Mimo to "serwis honda" mógłby mieć trochę więcej pokory i nie traktować klientów "z góry"(podobnie jak w przypadku kapiącej wody z tylnej klapy - uszczelka powinna być montowana od razu a nie dopiero na żądanie klienta, który dowiedział się o tym z tego forum)
Klient wymaga - klient ma? Niestety pewnych praw fizyki się nie przeskoczy. Silnik nadal jest tylko silnikiem, jeżeli ktoś chce mieć ciepło po minucie i zużycie paliwa w rozsądnych granicach to jest zakręcony. Nie mówiąc o jakości spalin w EURO 5. Chcesz mieć ciepło odrazu? To zamontuj sobie dodatkową grzałkę i farelkę do środka np.: firmy DEFA tak jak to robią w Norwegii.
ogrzewanie w dieslach zasadniczo później jest odczuwalne niż w benzyniakach - dotyczy to każdego diesla kontra każdego benzyniaka. Silnik diesla jak wiadomo ze szkoły ma lepszą sprawność- czyli wdziela mniej ciepła, silnik benzynowy zdecydowanie mniej sprawny i wydziela więcej ciepła szybciej sie nagrzewa- dlatego mamy szybciej ciepło.
Piotr - dzieki za cenna uwage. Mam również problemy z ogrzewaniem ale to kwestia jakiś 5-8 minut. Serwis twierdzi, że w dieslu dopiero po nagrzaniu silnika otwiera sie termostat i mozna włączyć dmuchawę. Ponoć tak działa elektronika w tym typie samochodu ale zwróce uwage czy to nie awaria termostatu.
W ta zime byłem w pracy w Norwegii. Dokładnie w Lillehammer. W Hondzie mam silnik benzynowy,Ogrzewanie działa tak jak pisze Piotrr.Aby zadziałało trochę szybciej urzywam przycisku ,,intensywne grzanie na szybe przednią,,Wadą jest to że wyładowuje sie akumulator .Robiłem krótkie przejazdy, A po 4-ro dniowym postoju miałem problemy z rozruchem.Akumulator miał napięcie 12,4 volta.A musi być 14 v. Po naładowaniu akm.problem zniknął, Fakt że przez te 4 dni było od -15 do -25 st. C.
W serwisie Hondy powiedzieli mi ze na skandynawię montowane są akum. o 10 Ah wieksze.
Najlepiej wtedy zrezygnować z podgrzewania foteli ,ogrzewania tylniej szyby wraz z lusterkami bocznymi ,używania gadżetów elektronicznych no i halogenów.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu