Szukaj

Ogrzewanie zimą.
Honda CR-V III

  • Autor: ~redok
  • Kategoria: układ chłodzenia
Zimą samochód nagrzewa się po przejechaniu 20 km.
Jest to wynik fatalny. Na krótkich trasach w mieście nie nagrzewa się .
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Posiadamy w rodzinie 2 Hondy CR-V, Jeepa, Skoda octavia. W starszej Hondzie r2009: kapiąca woda z tylnej klapy po deszczu, napęd na tylną oś załącza się automatycznie zbyt pużno po poślizgu -powinien być włączany ręcznie albo bez napędu na tylną oś. bo jeśli nie używany poślizg olej w tylnym moście gęstnieje i trzeba go wcześniej wymieniać dlatego zimą trzeba koniecznie się poślizgać. Opony trochę głośne przy większych szybkościach dlatego należy dobierać ciche opony. Po za tym auto idealne 160 tys. żadnej naprawy, pod względem awaryjności przebija Jeepa, Skodę i wiele innych marek.
Odpowiedz
Mam problem Honda Crv 2007 BENZYNA.Ciepłe powietrze raz leci za chwilę wieje zimnym.Jest też objaw ze ciepło leci z nawiewne z prawej strony a zimne z lewego.
Odpowiedz
macie hondy crv w dieslu, a nawet nie wiecie że jest tam takie rozwiązanie jak odwrócone działanie układu klimatyzacji i zamiast chłodzić powietrze - ogrzewa je, i już po odpaleniu silnika w zimie w dieslu leci ciepłe powietrze, no ale jak się instrukcji obsługi nie czyta to trudno coś poradzić na takie lenistwo.
Odpowiedz
Jak to zrobic?
Odpowiedz
Witam jak działa odwrócone ogrzewanie klimy
Odpowiedz
Tak,chcę mieć szybko ciepło w zimie nawet kosztem większego zużycia paliwa. Oczywiście zgadzam się z ARO, że w dieslu nie jest to taka prosta sprawa. Na szczęście mam ogrzewane fotele i problem jest mniej odczuwalny. Mimo to "serwis honda" mógłby mieć trochę więcej pokory i nie traktować klientów "z góry"(podobnie jak w przypadku kapiącej wody z tylnej klapy - uszczelka powinna być montowana od razu a nie dopiero na żądanie klienta, który dowiedział się o tym z tego forum)
Odpowiedz
Klient wymaga - klient ma? Niestety pewnych praw fizyki się nie przeskoczy. Silnik nadal jest tylko silnikiem, jeżeli ktoś chce mieć ciepło po minucie i zużycie paliwa w rozsądnych granicach to jest zakręcony. Nie mówiąc o jakości spalin w EURO 5. Chcesz mieć ciepło odrazu? To zamontuj sobie dodatkową grzałkę i farelkę do środka np.: firmy DEFA tak jak to robią w Norwegii.
Odpowiedz
ogrzewanie w dieslach zasadniczo później jest odczuwalne niż w benzyniakach - dotyczy to każdego diesla kontra każdego benzyniaka. Silnik diesla jak wiadomo ze szkoły ma lepszą sprawność- czyli wdziela mniej ciepła, silnik benzynowy zdecydowanie mniej sprawny i wydziela więcej ciepła szybciej sie nagrzewa- dlatego mamy szybciej ciepło.
Odpowiedz
Piotr - dzieki za cenna uwage. Mam również problemy z ogrzewaniem ale to kwestia jakiś 5-8 minut. Serwis twierdzi, że w dieslu dopiero po nagrzaniu silnika otwiera sie termostat i mozna włączyć dmuchawę. Ponoć tak działa elektronika w tym typie samochodu ale zwróce uwage czy to nie awaria termostatu.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,5
l/100km
10,2
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III