Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
toyonda
13 lat temu
0
Pół godziny wymiany bo 20 minut czytania :-) Właśnie zamierzam nabyć H C-RV II i na wszelki wypadek zacząłem już drukować serwisówkę (około 1976 stron) bo... przez 5 lat zajeżdżania Toyoty Corolli, która ma w tej chwili 18 lat, nie padła żadna żarówka...
przez 5 lat użytkowania CR-V żarówka spaliła mi się 3 razy (2x mijania, raz stop z tyłu), i zawsze dostałem nową od ręki. Z tylnym stopem pojechałem do mechanika, dałem mu instrukcję, i niech się bawi z wymianą... pobawił się pół godziny.
Hmm, więc to samochód tylko dla zapobiegliwych kierowców, którzy przewidując różne drobne usterki zaopatrzą się w odpowiednie zapasowe części? To chyba nie tak powinno wyglądać...
Pamiętaj kolego iż CR-V jest sprzedawany na rynkach całego świata, a na innych rynkach także żarówki stosowane u nas mogą dziwić. Zapobiegliwy kierowca kupi w każdym serwisie zapasowy kpl. i nie ma żadnych problemów na trasie.
Trochę uciążliwe jest poszukiwanie (oczywiście po za serwisem Hondy ) dedykowanych do CRV żarówek. Mam na myśli żarówki wałeczkowe do oświetlenia wnętrza kabiny,są krótsze od standardowych i dlatego inne jak orginalne do gniazda nie wejdą. Następnie pomarańczowe żarówki przednich migaczy (w reflektorach)też nie do zdobycia tam gdzie powinny być czyli na stacjach paliwowych czy sklepach motoryzacyjnych. Pytam się po co te udziwnienia utrudniające nam życie.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu