Szukaj

Blok cylindra do wymiany
Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019

  • Autor: Emilia Gruszczynska
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 72 tys. km
Po przejechaniu 72000 wyskoczył komunikat uszkodzony silnik cewka zapłonowa do wymiany ,po wymianie cewki po dwóch dniach znowu ten sam komunikat silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach .Auto zaholowany do serwisu Hondy po diagnostyce stwierdzono świece ,cewki przewody są prawidłowe defekt tkwi w pierwszym cylindrze nie trzyma kompresji zarysowany cylinder uszkodzony tłok pierścień cały blok do wymiany zbadano olej był prawidłowy auto serwisowane w ASO Podsumowanie wada fabryczna ukryta .Auto po gwarancji Producent odmówił przejęcia kosztów naprawy które wynoszą ponad 40000 tyś zł Kupiłam nowy samochód myśląc ze posłuży mi więcej niż 4 lata i nie będę mieć tak kosztownych napraw przy tak niewielkim przebiegu nigdy więcej Hondy nie kupię nie traktuje się poważnie klijenta ma się go za debila dod ze to moje drugie nowe auto od Hondy z pierwszym nie było problemów wiec zaufałam marce i kupiłam porażka drugi .Ostrzegam nie kupujcie hondy z silnikami turbo
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 11
Nie wystąpiła: 4

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

A tak na marginesie...malo kto wie ze jazda bez oleju czyli zapala sie czerwona kontrolka... np na autostradzie juz po kilku sekundach zniszczy calkowicie silnik, jadac dalej majac to w dupie...rozlatuje sie wal korbowy a korbowody wylatuja na asfalt razem z resztka oleju co zagraza juz samochodom z tylu za nienormalny uzytkownikie pojazdu.
Odpowiedz
Nie wiem czy tam jest mokry pasek tak jak to robia francuzo-niemcy czyli przestepcy, ale czesto poloki maja w dupie swoj silnik i potrafia jezdzic bez plynu chlodniczego, co doprowadza szybko silnik do smierci. O oleju juz nie wspomne!!!
Odpowiedz
Przyczyna 95% problemów z sinikiem 1,0 Turbo, jest pasek rozrządu który się strzępi i degraduje ( pasek jest "mokry' -pracuje w oleju). Kawałki uszkodzonego paska zatykają smok pompy oleju, wynikiem czego jest pogorszenie a w skrajnych przypadkach brak smarowania. I silnik się zaciera.
Odpowiedz
Takowa kąpiel paska rozrządu w oleju
występuje w eco boostach czy puretech. My tu piszemy na temat vtec/ivtec Hondy...
Odpowiedz
Honda civic 2017 przejechane 58000tys usterka obwodu cewki zaplonowej cylindra , brak kompresji. co dalej robic bo w aso to za samo sprawdzenie 250zl.
Odpowiedz
Honda Civic X Hatchback 5d