Szukaj

Tragiczna widoczność do tyłu.
Honda Civic VIII

  • Autor: ~wally mat.
  • Kategoria: nadwozie
ogromne trudności z parkowaniem, brak widoczności do tyłu szczególnie osobom niskim. Konieczne czujniki parkowania w wyposażeniu standardowym.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 4
Nie wystąpiła: 4

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Slaba widocznosc,jaka to slaba widocznosc skoro ja nabywajac niedawno owe ufo w drugim dniu potrafilem zaparkowac tylem bez zadnego problemu a nawet oszacowac ile jeszcze moge,smialo mozna cofac na centymetry wiec zamiast montowac kamery,czujniki,zatrudniac bezdomnych do pokazywania ile jeszcze moge,a za wino bedzie rowniez pikal,proponuje nauczuc sie jezdzic albo kupic smarta zeby lepiej wyczuc auto od razu mowie ze bie wiem jaka tam jest widocznosc:)
Odpowiedz
tak dodam co do widoczności do tyłu
po pierwsze są czujniki cofania
kolejna sprawa, to jest dzielona szyba
po trzecie podnieście sobie fotel
po czwarte 95% spędzamy kierując do przodu
po piąte zamysłem projektanta było ocalenie waszych i tak ślepych oczek przed kolejnym oślepieniem z pojazdu jadącego z tyłu ( nie wiem czy wogle to ktoś zaóważył)
po szuste kwestia przyzwyczajenia
po siudme cofamy ostrożnie i od tego posiadamy również boczne lusterka
po usme........... można by tak wymieniać
Fakt jest słąba widoczność jednak wszystkie zainstalowane systemy dla ostroznego kierowcy są w zupełności wystarczające do wykonania manewru prawidłowego cofania
Odpowiedz
Faktycznie w szybie nic nie widać proponuję założyć sobie kamerę cofani i sprawa załatwiona!!
Odpowiedz
nie wiem z czym macie problem??? Najpierw trzeba się nauczyć jeździć a jak ci nie pasuje widoczność do tyłu było sobie kupić Berlingo!
Kupujecie samochód przymierzacie się do niego i nie patrzycie w lusterko??? Większych ślimaków nie widziałem.
Jestem drugim właściciele mojej Hondy i nie wiem jak poprzedni właściciel cofał z czujnikami że zderzak obdrapał z dwóch stron - po prostu w większość kierowców nie potrafi jeździć, nie potrafi parkować i cofać - ręce opadają! Na parkingach obijacie drzwiami cudze samochody wysiadacie ze swoich gratowozów jak święte krowy które nic nie mają pod kopułą
Odpowiedz
Z tego co wiem, to samochodem 99% czasu jeździ się do przodu, więc co za różnica jak jest przy cofaniu. Lusterka zewnętrzne załatwiają sprawę. To samochód dla młodych. A, że w większości starsi z problemami nimi jeżdżą. No cóż. Trzeba było sobie jakieś kombi kupić z wielkimi szybami.
Odpowiedz
Zgadzam się, ale tylko po części. Po pierwsze "wiedziały gały, co brały". Ograniczoną widoczność przez tylną szybę rekompensują doskonałe lusterka, po drugie spojler w znakomitej większości przypadków skutecznie zapobiega oślepianiu przez jadący z tyłu pojazd. Natomiast faktem jest, że tragicznie się "UFEM" ;-) wyparkowuje, bo naprawdę fatalna jest widoczność na godzinie piątej. Z parkingu wyjeżdża się niemal "na macanego" i tu żadne czujniki nie omogą, trza by sę kamerę w słupek wmontować.
Odpowiedz
Konstrukcja tylnej szyby ma też ogromną zaletę. Nocą załamanie wypada dokładnie w miejscy reflektorów samochodów jadących za nami, a więc nie ma oślepiania w lusterku centralnym :)
Odpowiedz
Często cofam w terenie podczas wodowania łodzi na miękkim ( 7,5 m ),używam tylko lusterek, a do podczepienia przyczepy muszę dojechać na centymetry do dyszla. Naprawdę można, tylko trzeba się tego nauczyć. ( A co mają powiedzieć kierowcy tirów, 17 m lub więcej jeżeli nadgabaryt ?)
Odpowiedz
Ja cofam wyłącznie na lusterkach zewnętrznych. W ten sposob, przy odrobinie wprawy, manewr ten mozna wykonac o wiele precyzyjniej niz w innych samochodach patrzac przez tylna szybe. Lustarka zewnetrzne w tej hondzie to mistrzostwo swiata.
Odpowiedz
Honda Civic VIII