Szukaj

Silnik - na czwartym biegu przy ostrym przyspieszaniu moc się urywa.
Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

  • Autor: wojtekg82
  • Kategoria: silnik
Po załączeniu turbiny jest moment w którym obroty nadal rosną ale nie przenosi się to na przyspieszanie. To jest sekunda. Trochę to podobne do redukcji biegu w automacie.

Komentarze

Zmień sprzęgło na te z Accorda 2.2 180 KM.
Odpowiedz
Sprzęgło ślizga Ci na wyższych biegach w maksymalnym momencie obrotowym. Sprzęgło do wymiany. Nawiasem mówiąc zrobili zbyt słaby docisk w tych sprzęgłach na tak duży moment obrotowy
Odpowiedz
wojtekg82
Do ~Piotrek: Czy powinienem udać się ASAP na wymianę sprzęgła czy dopiero gdy będzie to dla mnie bardzo uciążliwe?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d