- Autor: ~Aro
- Kategoria: silnik
jedna z przyczyn dlaczego nie sprzedawano tego modelu w PL? - brak tego istotnego elementu szczególnie zimą! W instrukcji pisze jak go sprawdzić - natomiast faktycznie GO nie ma!!! Problemy występują od temp. -13stC i niżej - następuje zjawisko "zimnego filtra" (zatykanie parafiną siatki filtrującej) auto szarpie, słabo reaguje na gaz lub gaśnie - przy okazji wyskakuje Check Engin + świece zarowe. Kody błędów specyficzne dla HONDY typowe: P1095 / P1087 / P1236 / odpowiednio: niskie ciśnienie w listwie paliwowej, niskie ciśnienie w przewodach wtrysku, brak paliwa lub niezgodne ze specyfikacją (a często jest 1/2 baku!) -wszsytkie błędy są po str paliwa - niestety odkrycia dokonałem tej zimy kiedy mrozy sięgały ponad -20stC. W mojej okolicy markowe stacje deklarowały płynność paliwa w granicy -20 niestety nie sprawdziło się !
Układ jest prosty jak w Polonezie z `83-go mamy gumową rurkę-FILTR-rurkę. Brak tego elementu powoduje: trudności z odpalieniem auta, szarpanie, gaśnięcie - jedyna rada założyć podgrzewacz paliwa, lub w miejsce filtra paliwa umieścić inny z grzałką ! tak da się to zrobić! mało tego Filtr od WV Golfa jest 3 krotnie tańszy w obwodzie ma ten sam wymiar, więc dodatkowo nas okradają kupując jako Honda płacę ponad 100zł jako Wv tylko 35zł! a proste to jak budowa cepa.
jeszcze tej zimy poprawie fabryke.
pozdrawiam wszsystkich!
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 0
Średni koszt
przejechania 100 km
30,33 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu