Mam civica 1.4 3D z 96 roku z 254k przebiegu i wszystko było świetnie (jeżdżę 5 lat=55k km) ale w ostatnim roku:
- pojawiła się rdza na nadkolach wszystkich
- ponownie do wymiany sworznie
- odpadł mi podczas jazdy katalizator... przerdzewiał na łączeniu
- padł mi alternator (do regeneracji)
Generalnie dpam o auto i większosc usterek wynika z wieku i przebiegu jednak nagromadził mi się w ciągu kilku miechów stąd kłopot
...taaak...kolega ACbot poleciał standardem i zabrał głos w 90% na forum - taki znawca! znasie na wszystkim to że koroduje to "oczywista oczywistość!" pokaż mi które nie koroduje?! Tarcze na obwodzie ! stary ręce opadają! tak było jest i bedzie !!! zabierz głos na tematy kulinarne lepiej - bo na diagnozach samochodów to się kompletnie nie oriętujesz ! - jak czytam te głupawe diagnozy to mam dość!
hmmm ja mogę tutaj powiedzieć coś o tarczach hamulcowych, a mianowicie urzytkując moją Honde 2 lata musiałem wymienic tarcze 3 razy gdyż drżenie na kierownicy było nie do zniesienia. po 2 wymianie znowu drżenie, nie chciałem wierzyc ze tak szybko sie zjechaly tarcze i robilem wszystko inne - drązki, poduszki, klocki, tul;eje i nic. ostatnio wymienilem jednak tarcze i jest gitara. efekt - calkiem nowe przednie zawieszenie:)))
nie wiem skad takie ocenianie samochodu że rdzewieje np. "Korozja miski olejowej, szczególnie w okolicach katalizatora","Korozja elementów układu przewodów metalowych, bębnów hamulcowych na zewnątrz oraz tarcz hamulcowych na obwodzie" to sie dzieje chyba w kazdym samochodzie koleszko ACbot.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu