Szukaj

Indywidualne usterki Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001

Podsumowanie 15 usterek Filtruj
Słaba wentylacja, słaby nawiew.
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • inne
W hondzie civic, którą niedawno kupiłem nawiew powietrza jest bardzo słaby. Objawy te występują na wszystkich biegach wentylatora. Myślałem, że wina leży po stronie filtra p/pyłowego, ale po jego wymianie nie nastąpiła żadna poprawa. Wentylator też cały czas pracuje bo słychać jego obroty na różnych biegach. Gdy podczas wymiany filtra włączyłem...
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Spalanie dość duże.
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • inne
Siemka. Mam pytanko, moja honda w mieście (w korkach oczywiście) spala ok. 9 litrów. Czy to normalne bo mi się wydaje, że trochę dużo? Ostatnio wymieniałem sondę lambda, ale kupiłem nową, także to nie powinno mieć chyba wpływu. Czym ewentualnie może być to spowodowane?
Problem rozwiązany
17 komentarzy
Brak podświetlenia zegarów i włączników.
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • instalacja elektryczna
Podczas jazdy zgasły mi zegary i włączniki. Wymieniam bezpiecznik, ale jak włączam światła to od razu go pali, nie świeci mi się też prawe tylne światło, a żarówka jest dobra.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Stacyjka nie łączy.
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • instalacja elektryczna
Przy przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia pojazdu występuje charakterystyczny odgłos braku łącza pomiędzy stykami tzw. trzeszczenie. Rozrusznik nie kręci, a wydobywa się wspomniany wcześniej dźwięk. Objaw występuje przy wolnym przekręceniu kluczyka. Podczas energicznej próby uruchomienia pojazdy słychać odgłos styku 'strzał' i następuje...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Przepala się zabezpieczenie 20 A od silnika wentylatora.
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • układ chłodzenia
Przyczyna usterki to przegrzanie wirnika - prawdopodobne zatarcie na panewce. Włączamy się w szereg z bezpiecznikiem w momencie gdy silnik jest na tyle ciepły, że ma włączyć się wentylator. Okazuje się że układ pobiera ok. 30 A w momencie rozruchu. Dobrze sprawuje się w zastępstwie silnik wentylatora od Hondy Accord. Przy czym należy zmienić...
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Honda Civic VI Hatchback