Szukaj

Spirala rezystora.
Honda Civic VI Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1995-2001

  • Autor: ~andrzej
  • Kategoria: układ chłodzenia
Przepala się 1 i 2 spirala rezystora.

Komentarze

yacq ma 100 % rację. Najlepiej wymienić te "druciki" na oporniki. Na forach civica są instrukcje. Problem jest banalny choć bywają komplikacje z zakupem odpowiednich oporników.
Odpowiedz
yacq
Jeśli dobrze zrozumiałem to chodzi o przepalanie się rezystorów drutowych odpowiadających za poszczególne prędkości dmuchawy nawiewu.
Rezystor o najmniejszym przekroju drutu ma 1.8ohm, nastepny w kolejności 1.2ohm i najgrubszy 0.6ohm.
Najlepiej wymienić je na ceramiczne rezystory o mocy 10W.
Praktycznie najlepszy okazuje się układ szeregowy dwóch rezystorów o mocy 5W i odpowiedniej rezystancji tak by w sumie odpowiadały w przybliżeniu wartościom podanym powyżej (np. dla rezystora 1.2ohm dobieramy dwa rezystory ceramiczne 0.56ohm 5W).
Odpowiedz
postaraj się o drut oporowy. w miejsce przepalonego rezystora( też wykonanego z drutu) wlutować nowy. czas pracy około 30 minut. potrzebne narzędzia to klucz 10 i 9 wkrętak krzyżowy i lutownica.
drut oporowy powinieneś dostać w sklepie elektrycznym.
mój kontakt p.szreder4@wp.pl jakby coś nie tak
Odpowiedz
naj lepiej połączyć spirale za pomocą zwykłej złączki elektrycznej i będzie ok
Odpowiedz
hontoy
też to miałem - najlepiej pogrzebać na szrotach
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,5
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VI Hatchback