Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Lukasz1991626
8 lat temu
0
Witam mam hondę civic v 1,3 16v 1995r. Czasami jak odpalam auto to ma wysokie obroty od 2500 do 3000 tys. Jak przyjadę z 1km to jest normalnie juz to jest jeden problem.
Drugi problem to że czasami jade normalnie i odpalam a jak zostawię zgaszone ato na 5 min. I chce go zapalic to jak by chciał ale nie może i krece go jeszcze 4 razy trzymając noge na gazie i tak pomału chwyta obroty się podnoszą do 4500tys tak przerywa , jak jeszcze raz wcisne gsz do końca do dojdzie do 9000 tys wtedy musze przytrzymac 6 sekund i jest dobrze. Rsz tak miałem że nie chciała mi zapalic i odkręciłem korek od baku powietrze wyszło i zakreciłem przez 4 sekundy i odpalił po tym .
Co zrobiłem wymieniłem świece ,kopułkę ,palec ,filtr paliwa i mam nowy akumulator , gaźnik niewiem co to robi to mnie to wkurza juz . prosze napiszcie co to może być może ktos miał taką sytuację.
Witam posiadam honde civic 1,5 vtec-e z 95r mam problem auto szarpie tak jak by nie dostawala paliwa.Jak jest zimne to jest ok,jak sie rozgrzeje to zaczyna szarpac.Co moze byc przyczyna ?
Do : jeśli chodzi o szarpanie to w moim przypadku były dwa powody jeden to zaśniedziała kopułka , ostatecznie wymieniłem palec i kopułkę a druga przyczyna to pooszarpywał na niskich obrotach typu 1000-1700 obr mam d15z6 i odłączyłem taką wtyczkę która jest na ścianie grodziowej wchodzą tam podciśnienia od egr i jak ręką odjął, chyba już egr nie działa ale po co nam egr?
Posiadam Honde Civic 1.5 90km. Auto odpalało, teraz, pompa paliwa pompuje, paliwo trafia do listwy, lecz wtryski nie podają paliwa. Czy to moze byc aparat zapłonowy. Iskra jest ale słaba :) Swiece nowe, filtry takze. POMOCY
Witam mam honde 92 przekaznik mi buczy wszystko inne w porządku co może byc przyczyna wiem tylko tyle że paliwa nie dostaje a przekaznik wymienilem na nowy.
Ula, w Twoim przypadku będzie to Moduł zapłonu. Miałem dokładnie to samo. Sprawdziłem cały Aparat zapłonowy i winny okazał się Moduł. Wymień i po sprawie.
Mam Honde Civic 1,4 iS 1997 Hatchback i od jakiegoś czasu podczas jazdy samochód mi gaśnie czasem tylko szarpnie i silnik nadal pracuje a ostatnio zaczął gasnąć podczas jazdy całkowicie. Bez zatrzymywania się jestem w stanie odpalić i jedzie dalej, a też miałam sytuację że kilka raz odpalałam i gasł aż się udało. Czy może jest ktoś mi w stanie pomóc co może być powodem? mechanik konkretnie nie mógł mi określić co się psuje lub co się popsuło, stwierdził że może to być moduł zapłonowy. Czy ktoś miał taki problem? Będę wdzięczna za jakieś wskazówki. Pozdrawiam.
witam mam problem z moją hondą civic 92r jak ją kupiłem wszystko był dobrze ale nagle zgasła okazało sie ze był winien aparat zapłonu wiec znajomy mi go wymienił i auto zapaliło ale od tej wymiany nie chce odpalac w zimie silnik wydaje dzwiek jak by był zatary i rozrusznik nie mógł go obrócić ale jak popróbuje kilka razy to wreszcie odpala jak ktoś wie jaka jest przyczyna prosze o pomoc.
Mam tez honde 1.3 16v i nagle w jezdzie zgasł mi samochód zaholowalem go. auto kreciło normalnie ale nie odpalalo i okazalo sie ze nie ma iskry wiec szukalem otworzylem aparat zaplonowy i sprawdzalem cewka chodziła dobrze i sypnoł mi sie moduł zapłonu.
jak zapali wam sie kontrolka silnika ( taka żółta) i przy wysokich obrotach bedzie wam swirował obrotomierz to znaczy, musicie wymienic aparat zapłonowy... mi przy jezdzie na 3,5 tys obrotów zapalała się kontrolka i gasł mi silnik. A tak poza tym uwielbiam honde i nie zamnienie jej juz az mi nie siadzie ze starosci... sa nie zawodne... polecam kazdemu kto sie wacha
Do ciemek: Hell Yeah Honda Rules:) u mnie auto zmuliło wymieniłem silnik reset kompa nauka i dalej muł ... silnik mam z auta które wcześniej targało jak głupie a u mnie cienizna ,,, rozrząd ... zapłon?:) Help Friend
Witam, mam taki problem. Pewnego pieknego razu, pierwszy raz od czasu użytkowania moja Hondzia nie chciała mi zapalić. Wyszło na to że akumulator padł. Załadowałem go i teraz gdy zapalam auto to nie pali na start tylko kręci i muszę pompowac gazem aby mi odpaliła. Wie ktoś co jest grane?
Ja mam Civica 1.5 16V 92r. i wszystko chodziło jak żyleta dopóki nie zepsuł sie aparat zapłonowy. kupiłem nowy zamiennik za 690 zł i auto poprostu szarpało,pojechałem do mechanika i powiedział:kup używany ale ORYGINAŁ!(350zł nie moje). tak zrobiłem i auto zyskało swą poprzednią MOC! juz nic nie szarpie podczas jazdy,pogodziłem sie z Hanią.pozdr moje gg 1207742.
Dzięki za podpowiedz.Co do kierowania moich postów wybrałem ten dział ponieważ w pierwszej kolejnosci rzucił mi się w oko kiedy wrzedłem na tą strone a sądziłem że problem tkwi w prądach.W każdym razie jeszcze raz dzieki.Pozdrawiam.
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy, to zapchany katalizator, on jest często powodem wibracji.
A na marginesie: co ma aparat zapłonowy, do Twoich wibracji ? Na drugi raz radzę kierować swoje posty w odpowiednie działy. Pozdro.
Witam jestem zadowolonym posiadaczem Hondy Civic Coupe(USA)1.5 16V 1995r.Od pewnego czasu dreczy mnie wada typu:Przy przejściu z obrotów około 3000-3500 silnik dostaje nieprzyjemnej wibracji i lekkiego muła.Nie wiem co to może mieć wspólnego z tym że dzieje się to od czasu kiedy wymieniłem miske olejową które z reszta z lekka opornie weszła na szpilki ale od tamtego czasu mam ten problem.Koledzy licze na sensowne opinje.Pozdrawiam
kolega "misiek" dobrze opisał problem. Do wymiany przekaźnik lub należy przelutować w nim tzw. "zimne luty". Diagnoza tej usterki jest taka: (cisza w aucie!) przekręcamy kluczyk. (dobre ucho - musi być słyszalne) "Klik"_(przekaźnik) - "buuuu"_praca pompy "Klik" (przekaźnik) Musi być słyszalne te 2-gie "Klik" - jaeśli go nie ma to nie odpalisz auta. Jak ostygnie, zimny silnik - odpala, jak gorący - nie odpala.
Panowie prosze o pomoc mam honde civic 1.3 w 16 92 rok nie chce mi odpalic i jak zajrzalem to nie ma w ogole iskry na swiecach prad normalnie dochodzi do aparatu jesli ktos z Was mial podobny problem to prosze o rade pzdr.
misiek
proponowałbym wyczyścić ci styki i samą kopułkę, lubią zaśniedzieć się (zielony osad) styki i występują przebicia jednocześnie na inną fajkę lub iskra omija co jakiś czas któryś ze styków.
Zapomniałem gdy ostro smigasz tym samochodzikiem,wkrecasz go na kazdym biegi to czasami traci obroty...dlaczego trudno powiedziec bo gdy nastepnego ranka odpalasz hanie to chodzi tak jak powinna , piekna praca silnika...wiec taka mała wada...
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu