mam model z 95 roku i bardzo gniją mi tylne nadkola i progi
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 78
Nie wystąpiła: 5
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Maciek
10 lat temu
1
Wystarczy dobra konserwacja podwozia oraz reszty części samochodowych - prywatne wiadomości na emain w celu wgłębiena sięw ten temat lub zapraszam na forum http://hondateam.phorum.pl/ - pozdrowiam i dziękuje.
no ok ale co z tym zrobić mi wygnił tylni prawy próg i co teraz ćwiarę wycinać , dłuższa metę egzaminu nie zda . patrzyłem już z desperacji wieśniackich plastikowych nakładek ale nie ma , są tylko do civic ufo
No u mnie jak do tej pory spokój,tylko wczesniej dobra konserwacja,reszta też oki bo blacha w koncu ocynk!!! poza tym wprowadzajcie jesli macie garaż bo naprawde warto.
Bolączką hondy 1.3 95r. 205 tys. jest głównie korozja. Nadkola tył, klapa tył, spody drzwi. Praktycznie na każdym elemencie coś wyskakuje.
Oraz zardzewiałe przewody hamulcowe. Czekam aż pękną:/. Poza tymi wadami to auto lux malina.
Słabe punkty: nadkola korozja i tylna klapa również czasami zdarzają się progi i wtedy zaczyna się problem. W aparacie zapłonowym łożysko siada i simering powyżej 150000tys km. Słabe światła seryjne szczególnie na mokrej nawierzchni w nocy. Silnik z dużymi przebiegami biorą olej czasami bardzo dużo gdy się je katuje naprawa nie opłacalna lepiej kupić drugi.!!!
mowa o autach z produkcji od 1992 czyli korozja się pojawia ale to norna w większości aut wiekowych,jedyna wada to simering i łożysko,zużycie oleju zależny od tego jak właściciel dbał o auto ja mam 240tys km jeżdżę na 10w40 i bierze mi okolu szklankę oleju na 20 tys km dużo?
Fakt - Civici lubią mieć rdzę na tylnych nadkolach - niekoniecznie widać to od zewnątrz -> warto zdemontować boczki/wykładziny w bagażniku i skontrolować;
Zużycie oleju? Jeżeli silnik był przegrzewany, katowany (czyt. 6.5k rpm na zimnym silniku), wymiany części/oleju/itd. nie były robione na czas) to sobie łyknie;
Aczkolwiek w takich B18 jak ktoś czerpie frajdę z VTEC`a to już go to nie wzrusza - kwestia przyzwyczajenia ;)
kochani! nie róbcie jaj szklanka na 20 tys. to nie jest branie a normalne - w zasadzie to perfect stan motora -żadne zużycie! w instrukcji pisze 0,7L max na 1000km - to wtedy będzie zużycie! co wy chcecie "Perpetum Mobile"?!
jak w każdej od 88-01 nagminnie spotykam się z korozją na styku blacha nadkoli-tylny zderzak.
czasem przeżarte spojenie progu i tylnego nadkola.
witam mi zaczęły delikatnie wychodzić ogniska w drzwiach w V genie hb. no i trzeba było to zwalczyć:
ściągnąć boczki , wyczyścić z syfu (który trzyma wilgoć) kanaliki odpływowe znajdujące sie na dole drzwi, odtłuścić, zabezpieczyć jakimś "metal- chronem " no i można też zabezpieczyć silikonem dziurki do zatrzasków od listwy bocznej bo tamtędy też woda wpływa i rdza wychodzi.. a co do nadkoli to ściągnąć plastiki od środka, trzeba by cały tył rozebrać by mieć dobry dostęp ale ja zbytnio czasu nie miałem i ściągnąłem tylko taki kawałek plastiku przy podłokietniku no i dostałem się do tych dziur na zatrzaski od listwy którędy niestety woda wpływała i zasilikonowałem no i postęp w rdzewieniu nadkoli powstrzymany od jakiegoś czasu mam nadzieje że skutecznie. pozdrawiam i powodzenia
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu