Szukaj

Wyciek oleju
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008

  • Autor: ~Tadeusz
  • Kategoria: silnik
Witam!Kupiłem Hondę accord 2,2 cdti 2004 r i wymieniłem olej silnikowy(nie znałem poprzedniego) na Helix 5W30 i po tygodniu zauważyłem na podłodze garażu niewielki wyciek oleju.Myślałem,że podczas wymiany żle coś dokręcono ale po oględzinach w puncie wymiany oleju jest wszystko ok.a wyciek jest gdzieś powyżej z prawej strony(ale z góry wszystko suche.Proszę o poradę.Tadeusz wymiana oleju

Komentarze

Posiadam accorda z 2004 r 2,2cdti.wymieniłem olej na schela 10w40.
Czy ta zmiana ma wpływ na eksploatację silnika- przebieg 190000km.
Mam także problem z regulacją świateł (ksenony),może ktoś wie jak to ustawić.
Odpowiedz
Do ~daro: Do regulacji ksenonów używamy śrubokręta tzw. krzyżaka. Regulacji pionowej dokonujemy, wkładając śrubokręt do małej tulejki przy silniczku, który jest odpowiedzialny za "poziomowanie" lampy, regulacja pozioma znajduje się na dole lampy - widoczna część koła zębatego - to tam wkładamy śrubokręt, pionowo u góry mamy prowadzenie dla tego śrubokręta - musi być długi i wystawać nad lampę, wtedy ma pionowe prowadzenie i nie uszkodzi nam plastikowej zębatki. Jeszcze jedna ważna uwaga: średnica śrubokręta musi być taka, aby lekko na wcisk wchodziła w tę tulejkę od silniczka. Zbyt mały śrubokręt zniszczy nam plastikową zębatkę. NIE regulować świateł na mrozie - zabrudzone zębatki mogą popękać. Jeżeli jest wyraźny opór oczyścić jakimś "cleanerem" w aerozolu, jak mamy sprężone powietrze, to przedmuchać po przemyciu. Opór przy regulacji powinien być lekko wyczuwalny i płyny, żadnych przeskoków. To wszystko w temacie świateł, chyba jaśniej się nie da. Pozdrawiam "Hondowiczów"
Odpowiedz
mysle ze mam ten sam problem, wiec w zwiazku z tym mam pytanie gdzie moge kupic takie uszczelki i jak one sie nazywaja zeby je np znalezc na allegro? jak okreslic ta awarie mechanikowi
z gory dziekuje za odpowiedz
Odpowiedz
Pochwaliłem się za wcześnie ponieważ warsztat wsadził uszczelki zastępcze nie oryginalne i olej znowu zaczął lecieć ale bardziej intensywnie.Zamówiono oryginalne uszczelki w Hondzie oraz śrubę,która wchodziła w obudowę rozrządu bo z niego olej przechodził do turbiny podejrzewając,że podczas dokręcania mógł także ulec zerwaniu gwint w obudowie(aluminiowa).Teraz drugi dzień jazdy i jest ok.Zapłaciłem 150,- zł za uszczelki i śrubę .W sumie 300,-z.Jestem ciekawy ile bym zapłacił w serwisie Hondy.Pozdrawiam
Odpowiedz
Pojechałem do znajomego mechanika bo w serwisie Hondy mieli termin dopiero za 4 dni i za diagnozę bez naprawy chcieli min.150,-zł a w przypadku naprawy u nich diagnoza za darmo ale za naprawę nie mogli podać ceny .Jedynie poinformowano mnie ,że koszt 1 roboczogodziny to wydatek 195,-zł.W warsztacie AutoCrew usunięto wyciek w ciągu paru godzin(ciekło na krućcu doprowadzającym olej do turbiny-wymieniono uszczelki.Zapłaciłem 150,-zł.Pozdrawiam.
Odpowiedz
Honda Accord VII Sedan