Szukaj

Drgania przy przyspieszaniu.
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008

  • Autor: ~Paweł
  • Kategoria: układ napędowy
Auto podczas przyspieszania, głównie na drugim biegu przy 40-50 km/h, wpada w drgania - trzęsie nadwoziem, ale kierownicą nie. Zbieżność i wyważenie zrobione, serwis powiedział, że to mogą być półosie albo przeguby wewnętrzne (prawdopodobnie układ przeniesienia napędu), ale pewności nie mają. Może ktoś z was miał podobny problem?proszę o pomoc

Komentarze

Miałem to samo.Przyczyną jest prawa półoś. Nie ryzykujcie używek.Regeneracja w Toruniu.Kosz 750zł plus przesyłka.Dodatkowo oczywiście demontaż i montaż. Po tym zabiegu jak ręką odjął .
Odpowiedz
mam ten sam problem...na kazdym biegu przy przyspieszaniu, a najbardziej przy obciazeniu pod gorke lub po przekroczeniu 3 tysiecy obrotow strasznie trzesie buda ale kierownica nie, wymienilem pol auta, wtryski,egr,zawieszenie, polosie, mocowanie silnika i skrzynia, kola wywazone, opony nowe a dalej drga strasznie ze sie nie da jezdzic, najgorsze auto jakie mialem plus ten halas z rozrzadu...kolega ma takie samo auto, wymienil lancuch i dalej halasuje, nigdy wiecej nie kupie hondy, tylko niemieckie auta!
Odpowiedz
Do ~nieszczesliwy posiadacz:
Połowy auta nie trzeba wymieniać, wystarczy same przeguby wewnętrzne! Co do hałasu rozrządu to podejrzewam, że jest to łożysko alternatora, bo to kolejny słaby element nowoczesnych jednostek napędowych.
Odpowiedz
I jak PAnowie z tymi drganiami .? Bo mam zamiar kupić teraz Honde i ma identyczny objaw, mianowicie drgania przy prędkości miedzy 80-100 podczas przyspieszania. Czy to rzeczywiście jest ta pól oś ?
Odpowiedz
a ile cię skasowali?
Odpowiedz
mam nadzieję że pomogłam :)
Odpowiedz
ja mam accord VII 2,4 - benzyna (140 tyś km) i też cały samochód latał na boki jak głupi przy przyspieszaniu ...aż do wczoraj.. bo go odebrałam z zakładu i jak sie okazało miał luzy na prawej półośce przy przegubach wewnętrznych. Trzeba było zregenerować ośkę. Panowie z Auto Crew poradzili sobie z tym problemem :)
Odpowiedz
Jak was skumać mam? Przecież TDi to diesel a nie benzyna a tak poza tym to iCTDi, jak wyżej zacząłbym od diagnozy mocowania silnika. Miałem to w VOLVO S60. U mnie było to aluminiowe remie z częścią gumową i ta guma była bardzo zużyta, a raczej jej nie było prawie wcale
Odpowiedz
ja też mam ten problem w tym samym modelu :/
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan